loading...
طراحی وب سایت
نگاه نو بازدید : 20 پنجشنبه 30 مرداد 1399 نظرات (0)

این لندینگ‌ پیج هم مانند قالب قبلی، مناسب معرفی رویداد است. همان‌طور که می‌بینید با یک هدر مینیمال شروع می‌شود و پس از معرفی برنامه و اشاره به نظرات شرکت‌کنندگان، بخشی از صفحه را به معرفی سخنرانان اختصاص می‌دهد. حتما به یاد دارید که امکان تغییر رنگ و تصاویر هر صفحه وجود دارد و می‌توانید بر اساس سلیقه و نیازتان بخش‌های مختلف این قالب‌ها را تغییر دهید.

تمامی کسب‌وکارهای اینترنتی برای بیشتر شدن بازدید وب‌سایت، افزایش فروش، افزایش درآمد ، برندینگ، محبوبیت و… نیاز به فراگیری و استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ دارند. برای بازاریابی اینترنتی ابزارهای بسیاری هستند که مهم‌ترین آن‌ها صفحه فرود است.

لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست ؟

به صفحاتی گفته می‌شود که دروازه ورود بازدیدکننده به وب‌سایت هستند، این صفحات، به‌عنوان نقطه فرود یک بازدیدکننده در نظر گرفته می‌شوند. به‌عبارت‌دیگر، صفحه فرود، اولین صفحه‌ای است که بازدیدکنندگان سایت، از طریق آن وارد فضای محتوا می‌شوند. به این صفحات، صفحه هدف نیز گفته می‌شود، صفحه‌ای که موجب افزایش بازدید و درنهایت افزایش فروش خواهد شد.

صفحه فرود مناسبتی

نگاه نو بازدید : 24 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)

هر صفحه فرود برای هدفی خاص و مشخصی طراحی و پیاده‌سازی می‌شود که دارای یک فرم جهت جمع‌آوری اطلاعات مخاطب هست. این‌طور می‌توان گفت که همه صفحه فرود می‌توانند نوعی از صفحات دیگر سایت باشند، اما هر صفحه از سایت لزوماً نمی‌تواند Landing Page باشد.

شما در این صفحه که صفحه اصلی وب‌سایت است، با تعداد زیادی از لینک‌ها، تصاویر، متون مختلف و … مواجه هستید و خبری از گرفتن اطلاعات شما در آن نیست. پس حتماً شما هم موافق هستید که این‌یک صفحه فرود نیست. این صفحه کاربرد دیگری دارد، مثل معرفی خدمات، محصولات، ویدئوی مشتریان، پیشنهاد ویژه و … این صفحه به‌منظور هدفی خاص که ویژگی یک صفحه فرود هست، طراحی نشده است.

صفحه فرود تبلیغاتی


نگاه نو بازدید : 25 سه شنبه 21 مرداد 1399 نظرات (0)

جدا از نوع فعالیت شما در دنیای واقعی، سرمایه‌گذاری برای حضور برجسته کسب‌وکار در بستر اینترنت، امر بسیار مهم و قابل‌توجه به شمار می‌آید. اولین گام این حضور را با طراحی وب سایت شرکتی محکم بردارید. به‌واسطه یک سایت خوب می‌توانید خدمات و محصولات خود را به عالی‌ترین شیوه که وجود دارد، به مخاطبان ارائه داده و همیشه با آن‌ها در ارتباط باشید.

قیمت طراحی وب سایت شرکتی

برآورد قیمت طراحی وب سایت شرکتی شما به عوامل زیادی بستگی دارد که ما در این بخش امکاناتی بسیار مهمی که برای شما حائز اهمیت است قرار دادیم که عبارتند از:

  • آیا مایل به حضور در شبکه‌های مجازی مثل اینستاگرام و .. هم هستید؟
  • می‌خواهید ریسپانسیو بودن سایتتان را رعایت کنید؟
  • آیا به طراحی سایت اختصاصی نیاز دارید؟
  • قرار است پلتفرم طراحی سایت شما به چه صورت باشد؟
  • تصمیم‌گیری بر اساس تعداد صفحات اصلی سایت شما
  • بهینه‌سازی سایت

طراحی وب سایت شرکتی

نگاه نو بازدید : 19 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

افزایش جمعیت باعث شده است تقاصا برای مشاغل بیشتر شود و همه برای کسب درآمد به سوی یادگیری یک حرفه جدید بروند. مکانیکی از همان حرفه هایی است که متقاصیان زیادی دارد و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و با طراحی وب سایت آموزش مکانیک به جذب مخاطب بپردازید.

دوره آموزش مکانیک خودرو سواری ، علاقه مندان بسیار زیادی در سطح جامعه دارد و علت این امر برخورداری متخصصین این رشته از بازار کاری خوب، به دلیل گسترش روز افزون استفاده اقشار مختلف جامعه از اتومبیل‌ها است.

این افزایش سطح استفاده از خودورهای شخصی افزایش درآمد متخصصین مکانیکی را به همراه داشته است. در این رشته کارآموز با اصول و مبانی کار کرد خودرو آشنا می شود و روش تعمیر و رفع عیب موتور، گیربکس و دیفرانسیل را به صورت کاملًا تخصصی فرا خواهد گرفت.

دوره تعمیر اتومبیل های سواری که از آن با عنوان مکانیک خودرو نیز یاد می شود یکی از مهمترین دوره های تخصصی دپارتمان مکانیک مجتمع فنی و حرفه ای دارالفنون است . این دوره در آموزشگاه فنی و حرفه ای دارالفنون با بهترین امکانات و استفاده از خودروی زنده و استفاده از موتور خودرو های روز همچون TU5 ، EF7 و خودرو های پراید ، تیبا ،پژو ، سمند و گیر بکس های اتوماتیک و با آموزش توسط اساتید سازمان فنی و حرفه ای برگذار می شود.

شما می توانید با طراحی وب سایت آموزشگاه مکانیکی کاراموزان بسیاری به حرفه خود جذب کنید.

 

منبع: طراحی وب سایت آموزشگاه مکانیکی

نگاه نو بازدید : 24 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

طراحی وب سایت ورزشی را شاید بتوان از جمله طراحی سایت های بسیار خاص و ویژه طبقه بندی کرد. باشگاه های ورزشی در دنیای امروزی، جایگاه بالایی در میان مردم سراسر جهان پیدا کرده اند. اهمیت سلامت و تندرستی بدن، سلامتی جسم و روح، شادابی و رها شدن از عوارض شیوه نادرست زندگی بخصوص تغذیه نامناسب، مهم ترین دلایلی هستند که افراد را به سمت باشگاه های ورزشی سوق می دهند.

در ورزش کشتی دو ورزشکار بدون مسلح با همدیگر گلاویز می شوند و برای به زمین افتادن و یا از بین بردن تعادل حریف خود کوشش می کنند. طراحی وب سایت ورزش کشتی یکی از قدیمی ترین و فراگیرترین ورزش های جهان است.

سبک های بسیار مختلفی از طراحی وب سایت ورزش کشتی در کشورهای گوناگون جهان در حال تمرین کردن و بازی کردن است که از میان آن ها می توان به سبک های زیر اشاره کرد:

  • آشنایی با سبک کشتی گلیما در کشور ایسلند در طراحی وب سایت ورزش کشتی
  • آشنایی با سبک کشتی شوینگن در کشور سوئیس در طراحی وب سایت ورزش کشتی
  • آشنایی با سبک کشتی گوراش در منطقه آسیای میانه در طراحی وب سایت ورزش کشتی
  • آشنایی با سبک کشتی سومو در شهر جوجسیتو ژاپن در طراحی وب سایت ورزش کشتی

طراحی وب سایت ورزشی کشتی

مسابقات جهانی و یا بازی های المپیک طراحی وب سایت ورزش کشتی در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می شود. اگر بخواهیم به طور خیلی ساده فرق طراحی وب سایت ورزش کشتی در رشته آزاد و فرنگی بگوییم این است که در رشته آزاد پای حریف مقابل آزاد ولی در رشته فرنگی استفاده از پاها و گرفتن پای حریف مقابل ممنوع است.

 

منبع: طراحی وب سایت ورزشی کشتی

نگاه نو بازدید : 23 چهارشنبه 01 مرداد 1399 نظرات (0)

امروزه برگزاری کلاس‌های آموزشی طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است اما همان‌طور که مطلع هستید بسیاری از افراد امکان حضور در کلاس‌های حضوری را ندارند به دلایل مختلف همین امر باعث شده است که بسیاری از آموزشگاه‌های فعال در کشور درصدد طراحی وب سایت آموزشی باشند تا بتوانند دیگر افرادی که امکان حضور در کلاس را ندارند را جذب کنند البته ناگفته نماند که ازنظر اقتصادی برگزاری کلاس‌ها به‌صورت آنلاین به نفع هر دو طرف خواهد بود.همین دلایل باعث شده است که بسیاری از آموزشگاه‌ها به فکر طراحی سایت آموزشی باشند.

قیمت طراحی وب سایت آموزشی

هزینه‌های طراحی سایت با توجه به نیاز درخواست‌کننده متفاوت است. در برخی از موارد آموزشگاه‌های وجود دارد که می‌خواهند تمامی پروسه ثبت‌نام و پرداخت و برگزاری کلاس‌های کاملاً آنلاین صورت بگیرید که این مورد درواقع کامل‌ترین سیستم آموزشی آنلاین به شمار می‌رود. برای دریافت قیمت طراحی سایت آموزشی می‌توانید با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

 

منبع: طراحی وب سایت آموزشی

نگاه نو بازدید : 26 چهارشنبه 01 مرداد 1399 نظرات (0)

 

با توجه به ارتقا فنّاوری و استفاده روزانه مخاطبان از اینترنت اهمیت طراحی وب سایت فروشگاه اسباب بازی افزایش پیدا کرده است راه‌اندازی فروشگاه آنلاین یکی از روش‌های کسب درآمد و افزایش محبوبیت محسوب شده. در حقیقت یکی از دستاوردهای مهم اینترنت از طراحی سایت، فرایند خرید آسان و افزایش سطح رضایت کاربران است که از طراحی سایت فروشگاه اسباب‌بازی بازی هم تشکیل می‌شود.

اهمیت طراحی وب سایت فروشگاه اسباب‌بازی

  1. طراحی سایت باعث افزایش اعتبار شما شده و می‌تواند تأثیرات بسیاری روی مخاطبان شما بگذارد طراحی سایت مناسب با متن و نوشتار خوب و محتوای مناسب، باعث افزایش اعتبار مخاطبان می‌شود.
  2. طراحی سایت باعث می‌شود در هرزمان و مکانی در دسترس باشید و کاربر بتواند با کلیکی ساده در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز با شما در تعامل باشد.
  3. یکی از روش‌های مهم جذب مخاطب، ارجاع دیگران به سایت شماست طراحی سایت امکانی را آماده می‌کند تا مشتریان پرتال شما را به یکدیگر معرفی کرده و امکان برقراری تماس بیشتر شود.
  4. طراحی سایت کمک می‌کند با مخاطبانی که اکنون امکان خرید ندارند در تعامل بمانید و به‌این‌ترتیب برای خود مخاطب بالقوه ایجاد کنید.
  5. طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن فروشگاه اسباب‌بازی نوعی تبلیغ محسوب شده و راهی مناسب برای جذب مخاطب می‌باشد.

منبع: طراحی وب سایت فروشگاه اسباب بازی

نگاه نو بازدید : 21 یکشنبه 15 تیر 1399 نظرات (0)

اگر در زمینه آموزش آلات موسیقی فعالیت دارید و آن طور که باید نتیجه ای نمی گیرید باید همین حالا به طراحی وب سایت فکر کنید! آموزش گیتار یکی از بیشترین درخاست ها از سوی مخاطبین بوده که باعث شده است اساتید در این زمینه دست به کارهایی بزنند که شاگردان بیشتری داشته باشند و از این طریق کسب درآمد آن ها بیشتر شود. یکی از مهم ترین و البته پر بازده ترین راه ها برای معرفی شما و آموزشگاهتان، طراحی سایت آموزش گیتار و بقیه آلات موسیقی می باشد.

چرا طراحی وب سایت آموزش گیتار؟

شما می توانید با طراحی وب سایت بهینه سازی آن خود را در کلمه های کلیدی مرتبط مثل: آموزشگاه گیتار تهران، آموزش گیتار، آموزش گیتار حرفه ای و … خود در صفحه اول گوگل به مخاطبین معرفی کنید و از آن ها دعوت کنید در کلاس های آموزشی شما شرکت کنند.
این که شما در صفحه اول گوگل به مخاطب معرفی شوید، بستگی به تجربه شرکت دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایتی دارد که از آن برای ارتقای کسب و کار خود کمک گرفته اید.
پس طراحی وب سایت آموزش گیتار مخاطبین هدف شما را پیدا می کند، با طراحی حرفه ای اعتماد آن ها را جلب می کند و سرانجام با محتوای خلاقانه آن ها را ترغیب به استفاده از خدمات شما می کند.

منبع: طراحي وب سايت آموزش گيتار

نگاه نو بازدید : 27 یکشنبه 15 تیر 1399 نظرات (0)

هم‌اکنون موسیقی جزو زندگی اشخاص شده و حداقل یک نفر در هر خانواده به نواختن یکی از آلات علاقه‌مند هست. در همین سال‌ها سایت‌های بسیاری برای آموزش این مخاطبین به‌صورت آنلاین و جذب شاگرد برای آموزش حضوری طراحی‌شده است. بیشتر آموزشگاه‌های موسیقی برای گسترش فعالیت خود دست به دامان طراحی وب سایت آموزشگاه شده‌اند تا بتوانند به اهدف خود نزدیک شوند. اشخاصی که قصد یادگیری نواختن ساز موسیقی خود رادارند با سرچ در گوگل می‌توانند آموزشگاه‌های شهر و استادانی که ساز موردنظر را تدریس می‌کنند بیابند، در این سایت‌ها سوابق کاری استادان هم ذکرشده است، استادی که به‌صورت خصوصی تدریس می‌کند در این سایت‌ها می‌تواند صفحه‌ای مخصوص داشته باشد و از افتخارات خود اطلاعاتی در اختیار بینندگان بگذارد .

اگر شما بتوانید سایتی زیبا با امکانات و اطلاعات موردنیاز برای هنرجو طراحی کنید می‌توانید هنرجو را برای آموزش و استفاده از پکیج‌های آموزشی خود تشویق کنید.

برای طراحی وب سایت آموزش موسیقی باید مدیری را برای سایت خود برگزینید که حرفه‌ای باشد و از پیچ‌وخم کار مطلع باشد تا به بهترین شکل سایت آموزشگاه شمارا به دست بگیرد.

فیلم‌هایی از آلات موسیقی مختلف را که توسط استادان نواخته شده است درون سایت به‌صورت فایل هایی با حجم کم و سرعت و کیفیت بالا ارائه دهید.

قسمتی را به‌عنوان گالری طراحی کنید و در این قسمت عکس‌های زیبا و حرفه‌ای‌ای از آموزشگاه خود را قرار دهید.

سایت خود را در صفحات اجتماعی مختلف تبلیغ کنید و در آنجا تخفیفت ویژه‌ای اعمال کنید.

قسمتی را قرار دهید تا هنرجو پیشنهادات و انتقادات خود را در آن بگوید.

دقت داشته باشید شما باید تمامی انتظارات هنرجو را درون سایت خود طراحی کنید، پس می‌توانید قسمتی برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مخاطبین در وب‌سایت قرار دهید تا در ارتقای کسب‌وکار خود از آن‌ها استفاده کنید.

 

منبع: طراحی وب سایت آموزش موسیقی

نگاه نو بازدید : 25 چهارشنبه 11 تیر 1399 نظرات (0)

 

اینترنت همه جوانب تجارت را ساده کرده است. طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی آنلاین هم از این قاعده دور نمانده است. هم‌اکنون بیشتر مخاطبان خرید آنلاین کالاهای موردنظر خود را نسبت به بازدید از فروشگاه‌های فیزیکی ترجیح می‌دهند. علت آن‌هم سهولت خرید و پرداخت هزینه‌هاست. همین‌طور باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌گردد. به‌جز این مخاطبان می‌توانند بدون عجله در هرجایی بهترین محصول را برای خود سفارش بدهند. بااین‌حال، این تجارت برای شروع فعالیت، با چالش‌های بسیاری روبه‌رو خواهد بود.
شما باید اقدام به طراحی سایت برای فروشگاه مواد غذایی خود کنید. البته سایت شما باید دارای یک صفحه اصلی خوب، الگوهای رنگی جذاب، ویژگی و خدمات نمایش و موارد دیگری باشد. یکی از مهم‌ترین نکات در طراحی سایت فروشگاه مواد غذایی، طراحی ریسپانسیو سایت می‌باشد. سایت فروشگاه مواد غذایی آنلاین شما باید با اندازه‌های متنوع صفحه‌نمایش‌ها منعطف پذیر باشد.
با افزایش رقبا در بازاری که همگی در آن به دنبال برتری هستند، خرید آنلاین مواد غذایی و فروشگاه آنلاین لوازم الکترونیکی فروشگاهی روزبه‌روز در حال رونق گرفتن از بازار هستند. یک سایت فروشگاه مواد غذایی باید محصولات را دسته‌بندی کرده و زیرشاخه‌ها را مرتب کند تا بتواند به‌آسانی از مخاطبان خود سفارش بگیرد. ما سایت‌های جذاب را به همراه مزیت‌های رقابتی‌تر، سیستم مدیریت محتوای انعطاف‌پذیر، سیستم مدیریت سفارش کامل، سیستم مدیریت موجودی و قابلیت‌های ادغام چند کانال برای مخاطب‌های خود طراحی می‌کنیم. طراحی سایت فروشگاهی تخصص ماست، کار را به ما بسپارید.

 

منبع: طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 454
  • بازدید سال : 1,789
  • بازدید کلی : 3,251