loading...
طراحی وب سایت
نگاه نو بازدید : 16 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

انتخاب یک نام دامنه خوب برای وبسایت در عین سادگی پیچیدگی های خاص خودش را دارد. هنگام طراحی وب سایت حتما باید به آن فکر کرده باشید!

شما علاوه بر اینکه در یک نام واحد باید کسب و کار و محصولات خود را معرفی کنید ملزم به رعایت موارد زیر نیز هستید:

 

نکات مهم برای انتخاب دامنه خوب برای وبسایت

۱.اولین باشید

اینکه شما اولین نفری باشید که بهترین دامنه ی مرتبط با شغل خود را انتخاب می کنید بسیار سخت است که ما میتوانیم در سایتچین این کار را برایتان ساده کنیم.

 

۲  تلفظ آن راحت باشد

ممکن است با خودتان فکر کنید، ” چرا تلفظ اینقدرمهم است؟ نام دامنه قرار است تایپ شود و یا فقط روی آن کلیک شود، چه اهمیتی دارد که تلفظ آن راحت باشد؟”

در واقع دلیل اهمیت آن، ایده ای به نام “روان بودن پردازش” است.

انسان ها بر مبنای تعصب شناختی ای که دارند، الزاماً چیز هایی را به یاد می آورند یا ارتباط مثبتی با آن برقرار می کنند که بتوانند به راحتی بیان کنند و در موردش فکر کنند، و تلفظ هم یکی از این موارد در ذهن ماست.

اما قطعاً اگر نتوانید به راحتی آن را بیان کنید و دیگران هم نتوانند به راحتی حدس بزنند که این اسم را چطور می توان بیان کرد، روان بودن پردازشِ نام دامنه شما کاهش می یابد، به راحتی در یاد نمی ماند و تمام مزایای قابلیت برند بودن که از طریق قانون اول بدست آورده بودید را نیز از دست می دهد.

 

۳. از یک پسوند مناسب استفاده کنید

پسوند com. با اختلاف زیادی در صدر محبوب‌ترین هاست است اما ممکن است کار سختی باشد که بتوانید یک دامنه با این پسوند بگیرید.

پسوند‌های جدید مثل nyc. موقعیت خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند که دامنه‌ای کوتاه و بسیار مرتبط انتخاب کنید.

در سایتچین تعدادی از پسوندهای خوب و کاربردهای آنها را می‌بینید:

پسوند info. برای وبسایت‌های اطلاعاتی ( informational ).

پسوند net. برای وبسایت‌هایی که زیر‌ساخت‌های اینترنتی و تکنیکی دارند.

پسوند org. برای وبسایت سازمان‌های غیر‌تجاری و غیردولتی.

پسوند biz. برای کسب‌و‌کارها و سایت‌های تجاری مثل سایت‌های تجارت الکترونیک.

پسوند me. قابل استفاده برای وبلاگ‌ها، رزومه‌ها و سایت‌های شخصی.

پسوند  .ir که مربوط به وبسایت های کشور عزیزمان ایران است.

 

۴. برندتان را بسازید و از آن حراست کنید

برای حراست از برندتان باید پسوندهای مختلف و شکل‌های مختلف دامنه مورد نظرتان که ممکن است به اشتباه نوشته شوند را از سایتچین خریداری کنید.

این کار باعث می‌شود که رقبا نتوانند شکل‌های دیگر دامنه مورد نظرتان را بگیرند و همچنین مطمئن می‌شوید که مشتری مستقیما به سایت شما می‌آید حتی اگر آدرس سایت را به اشتباه بنویسد.

 

 

مقالات مرتبط:

عواملی که شما را در طراحی وب سایت فروشگاهی زمین می زند!

چارچوب اصولی طراحی وب سایت

 

 

نتیجه‌گیری

انتخاب یک نام دامنه خوب مهم است. زیرا نشان‌دهنده‌ی هویت سایت شما hست و تاثیر مستقیمی در ماندگاری نام برندتان در ذهن کاربران دارد. نکاتی که باید در انتخاب دامنه درنظربگیرید، به طور خلاصه با هم مرور می‌کنیم:

  • نوشتن و تلفظ نام دامنه باید آسان باشد
  • نام دامنه بهتر است کوتاه باشد
  • بسته به نواع خدمات وب‌سایتتان، می‌توانید هدفگیری جغرافیایی داشته باشید.
  • در نام دامنه خود بهتر است از اعداد و خط فاصله استفاده نکنید.
  • یک نام زیبا برای دامنه‌تان انتخاب کنید تا کاربران به راحتی آن را به خاطر بسپرند.
  • تحقیق کنید که نام انتخابی شما در انحصار شخص یا شرکت دیگری نباشد؛ بررسی کنید که تشابه اسمی وجود نداشته باشد.
  • از پسوند مناسب استفاده کنید.
  • اشکال نوشتاری مختلف نام دامنه‌تان را در صورت امکان خریداری کنید.
  • حواستان به تمدید نام دامنه‌تان باشد.

چگونه یک نام دامنه خوب برای وبسایت انتخاب کنیم؟

نگاه نو بازدید : 19 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

شاید بتوان گفت که فن کویل های سقفی توکار، پس از انواع کاستی، بهترین فن کویل های سقفی توکار در ایران هستند زیرا هم هوا را به خوبی در فضا پخش می کنند، هم ساکت هستند و هم دکوراسیون داخلی را اشغال نمی کنند. شرکت های تولید کننده فن کویل در ایران، انواع بسیار خوبی از فن کویل های سقفی توکار تولید می کنند. در این مقاله از سری مقالات سرما مارکت قصد داریم ضمن معرفی فن کویل ها و سازوکار آن ها و مروری بر ویژگی های فن کویل های، بهترین انواع فن کویل های سقفی توکار در ایران را معرفی کنیم.

مروری کلی بر قطعات و عملکرد فن کویل ها

هر یونیت فن کویل شامل کابینتی است که یک یا دو کویل و یک یا چند فن درون آن قرار دارند. البته ممکن است قطعات دیگری مثل سینی تقطیر و ترموستات نیز درون کابینت باشند ولی اصلی ترین قطعات عبارتند از فن و موتور آن و کویل یا مبدل حرارتی.

کویل در فن کویل ها شبیه یک رادیاتور است؛ ردیفی از پره های توخالی که به صورت موازی در امتداد هم قرار گرفته اند. این پره ها از طریق لوله هایی کوتاه به هم دیگر متصل می باشند. آب از یک سو وارد کویل می شود و پس از عبور از تمامی پره های کویل، از سوی دیگر به شبکه لوله کشی فن کویل باز می گردد. معمولا کویل از جنس مس و گاهی نیز از جنس آلومینیوم است.

این فلزات حرارت را به خوبی انتقال می دهند. مساحت سطح وسیعی که پره های کویل فرآهم می آروند برای انجام تبادل حرارتی بین آبی که درون کویل در جریان است و آبی هوای درون ساختمان، بسیار مناسب است با این حال اگر هوا جریان نداشته باشد، تبادل حرارتی با سرعتی بسیار پایین و با راندمان اندک انجام می شود. بنابراین در ساختار فن کویل ها از یک یا چند فن استفاده می شود تا هوای درون ساختمان را از لا به لای پره های کویل عبور دهند. این کار سبب می شود تبادل حرارتی بین آب جاری درون سیستم و هوای درون اتاق با حداکثر راندمان انجام شود.

  معرفی ابعاد انواع فن کویل

 

چیلر یا مینی چیلر

آبی که از یونیت فن کویل عبور می کند، می تواند سرد یا گرم باشد. یک چیلر یا مینی چیلر که در بخشی از یک ساختمان بزرگ نصب می شود، آب سرد کل ساختمان را تأمین می کند.

این آب سرد به درون لوله هیا متصل به یونیت های فن کویل که در بخش های مجزای ساختمان قرار دارند، پمپاژ می شود و پس از عبور از هر یونیت، مقداری از حرارت هوای درون ساختمان را جذب کرده و هوا را خنک می کند اما خودش گرم می شود و به چیلر باز می گردد تا حرارتش را از طریق یک سیکل تبرید، به هوای خارج از ساختمان منتقل کند و آبی که مجددا سرد شده است، به سمت یونیت های فن کویل باز می گردد.

عمل گرمایشی نیز همانند عمل سرمایشی انجام می شود، با این تفاوت که به جای چیلر، آب در بویلر داغ می شود و چرخه گرمایش انجام می شود. البته در بعضی از انواع فن کویل ها، اتصال آب گرم وجود ندارد و گرمایش به کمک هیتر الکتریکی انجاک می شود.

نقد و بررسی فن کویل یکتا تهویه اروند

تفاوت فن کویل ایتالیایی با رادیاتور

نکات کاربردی در انتخاب دستگاه هواساز

فن کویل ها چه انواعی دارند؟

بهترین فن کویل های سقفی توکار در ایران – فن کویل ها در انواع سقفی، دیواری و زمینی موجود هستند. هر کدام از این انواع فن کویل ها دارای دسته بندی های دیگری نیز می باشند. فن کویل های سقفی می توانند معمولی، کاستی یا کانالی باشند و فن کویل های زمینی می توانند ایستاده عمودی یا افقی یا زمینی خوابیده باشند.

هر کدام از این انواع فن کویل ها می توانند دو لوله یا چهار لوله باشند. فن کویل های چهار لوله بر خلاف فن کویل های دو لوله دارای یک کویل گرمایشی و یک کویل سرمایشی مجزا از هم می باشند ولی فن کویل های دو لوله تنها یک کویل دارند که می توان آن را روی عمل سرمایشی یا گرمایشی تنظیم کرد. تمامی انواع فن کویل هایی که تا اینجا نام بردیم، می توانند توکار یا روکار باشند.

  تهویه مطبوع با فن کویل سقفی توکار

فن کویل های توکار مزیت های زیادی نسبت به فن کویل های روکار دارند. فن کویل های توکار بسیار ساکت تر از فن کویل های روکار هستند و برخلاف انواع روکار، فضایی از درون ساختمان را اشغال نکرده و دکوراسیون داخلی را به هم نمی ریزند.

البته فن کویل های توکار نیازمند سقف کاذب یا فضاهایی از پیش در نظر گرفته شده درون ساختمان برای نصب می باشند. فن کویل سقفی توکار از این نظر که از مزیت های توکار بودن برخوردار بوده و هوا را نیز به خوبی در ساختمان توزیع می کنند، از جمله بهترین فن کویل ها هستند.

فن کویل های ایرانی

فن کویل های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و قابلیت رقابت با فن کویل های خارجی را دارند. فن کویل های ایرانی شاید به اندازه فن کویل های خارجی زیبا و ساکت نباشند، ولی از فن کویل های خارجی دارای قیمت مشابه، قوی تر هستند و گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها نیز بهتر است. به علاوه این فن کویل ها متناسب با آب و هوای ایران طراحی شده اند.

بهترین فن کویل های سقفی توکار در ایران

فن کویل های طرح نسیم یکتا تهویه اروند

 

فن-کویل سقفی توکار یکتا تهویه اروند – بهترین فن کویل های سقفی توکار در ایران

شرکت یکتا تهویه اروند یکی از قوی ترین شرکت های تولید کننده فن کویل و بهترین فن کویل های سقفی توکار در ایران است که چهار سری فن کویل تولید می کند: فن کویل های زمینی طرح صبا، فن کویل های کاستی، فن کویل های کانالی و فن کویل های سقفی توکار طرح نسیم.

  انواع فن کویل ایتالیایی چیست؟

فن کویل های طرح نسیم را شاید بتوان بهترین فن کویل های سقفی توکار ایرانی دانست. این فن کویل ها هم در انواع چهار لوله و هم در انواع دو لوله موجود هستند. مهم ترین ویژگی این فن کویل ها، ابعاد بسیار کوچک آن ها است که به راحتی زیر هر نوع سقف کاذبی قابل نصب هستند. ظرفیت هوادهی این فن کویل های سقفی توکار ایرانی بین ۳۰۰ تا ۸۰۰ CFM است و دارای فن سه سرعته بسیار کم سر و صدایی از نوع سانتریفیوژی می باشند. این فن کویل ها مجهز به فیلتر هوای آلومینیومی یا پلی پروپیلنی قابل شستشو هستند. به علاوه، داخل کابینت این فن کویل ها دارای عایق بندی رطوبتی و ضد سر و صدا است. سینی بزرگ جمع آوری آب تقطیر نیز از دیگر ویژگی های این فن کویل های سقفی توکار بسیار خوب ایرانی است.

فن کویل های سقفی توکار ماخ از بهترین فن کویل های سقفی توکار در ایران

شرکت مهندسان ایرانی خودکفا یا به اختصار ماخ، یکی از شرکت های جوان تولید کننده فن کویل است که برخلاف دیگر شرکت های ایرانی، توجه زیادی به زیبایی و سکوت فن کویل ها دارد و تخصصش ساخت فن کویل های کاستی و سقفی است.

فن کویل های سقفی توکار ماخ در سه سری مختلف تولید می شوند و ظرفیت هوادهی آن ها بین ۲۰۰ تا ۶۸۰ CFM است و بنابراین چندان قوی نیستند ولی راندمان سرمایشی و گرمایشی بسیار بالایی دارند. شاید بتوان فن کویل های سقفی توکار ماخ را ساکت ترین فن کویل های ایرانی نامید.

فن کویل سقفی توکار آذر نسیم

فن کویل سقفی توکار ۲۰۰ آذرنسیم ANCF-350 – بهترین فن کویل های سقفی توکار در ایران

شرکت آذرنسیم نیز یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده فن کویل و بهترین فن کویل های سقفی توکار در ایران است که قوی ترین فن کویل های سقفی توکار ایرانی را تولید می کند. ظرفیت هوادهی این فن کویل ها تا ۱۰۰۰ CFM نیز می رسد ولی سر و صدای آن ها چندان کم نیست.

 

بهترین فن کویل های سقفی توکار در ایران

نگاه نو بازدید : 16 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم مزایا داکت اسپلیت اینورتر را مرور کنیم. داکت اسپلت یا کولر گازی کانال دار نوعی اسپلیت دارای کانال است که دارای یک یونیت خارجی و یک یونیت داخلی است که برای تأمین سرمایش و گرمایش چندین فضای مجاز به کار می رود. داکت اسپلیت می تواند معمولی یا اینورتر باشد. اسپلیت اینورتر دارای کمپرسور اینورتر یا دور متغیر است. در این مقاله می خواهیم مزایای داکت اسپلیت اینورتر را برای شما توضیح دهیم. با سرما مارکت همراه باشید تا ضمن معرفی سیستم فن کویل و انواع آن، شما را با داکت اسپلیت اینورتر و مزایای فراوانش آشنا کنیم.

مروری بر اسپلیت ها و مزایا داکت اسپلیت اینورتر

اسپلیت ها دستگاه های سرمایشی و گرمایشی بسیار خوبی برای ساختمان های کوچک مثل واحدهای آپارتمانی و دفاتر اداری هستند. این دستگاه ها دارای یک یونیت خارجی می باشند که در خارج از ساختمان نصب می شود و یک یونیت داخلی دارند که درون ساختمان نصب می شود.

این دو یونیت از طریق لوله کشی ها و کابل کشی هایی با هم دیگر مرتبط می باشند. کار یونیت داخلی این است که حرارت را از هوای درون ساختمان بگیرد و آن را به هوای بیرون از ساختمان منتقل کند.

اما اسپیلت چگونه این کار را انجام می دهد؟

در اسپلیت ها بین یونیت خارجی و یونیت داخلی یک سیکل تبرید برقرار است. این سیکل تبرید با انتقال مایع مبرد سردی از یونیت خارجی به یونیت داخلی و ورود آن به کویل تبخیری شروع می شود.

کویل یا مبدل حرارتی ساختاری از جنس یک فلز دارای هدایت حرارتی بالا است که با فرآهم آوردن سطحی وسیع، امکان تبادل حرارتی سریع بین سیالی که درون کویل در جریان است و سیالی که با دیواره خارجی کویل در تماس است را فرآهم می آورد. در مجموع، دو نوع کویل وجود دارد: کویل پوسته-لوله (shell-tube) و کویل لوله-پره (tube-fin).

در اسپلیت ها بیشتر از نوع لوله-پره استفاده می شود ولی کویل پوسته-لوله نیز در بعضی اسپلیت ها مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا صرفا در رابطه با کویل لوله-پره صحبت می کنیم و برای آشنایی با کویل پوسته-لوله می توانید به مقالات سرمامارکت در رابطه با چیلرها مراجعه کنید.

کویل لوله-پره یا فین-تیوب، شامل ردیفی از پره های توخالی است که به طور موازی با فاصله بسیار کم در کنار هم قرار دارند و با لوله هایی به هم دیگر متصل هستند.

 

آیا تعویض فیلتر تصفیه آب الزامی است؟

سوالات رایج درباره چیلر تراکمی

چیلر هوا خنک یکی از سیستم های برودتی

 

مایع مبرد

مایع مبرد از یک سمت کویل وارد و از سمت دیگر آن خارج می شود. عبور مایع مبرد از درون پره های کویل، امکان تبادل حرارتی آن با هوای درون ساختمان را فرآهم می آورد. اسپلیت ها دارای فن هایی از نوع آکسیال، سانتریفیوژی یا تانژانتی هستند که هوای درون ساختمان را از لا به لای پره های کویل رد می کنند. این کار سبب می شود که تبادل حرارتی با سرعتی که برای انجام عمل سرمایش مناسب است، صورت گیرد.

با این عمل مایع مبرد حرارت را از هوا جذب می کند و رفته رفته شروع به تبخیر شدن می نماید به همین دلیل به کویل اسپلیت ها، کویل تبخیری گفته می شود.

سیکل تبرید

در ادامه سیکل تبرید، مایع مبرد گرم و در حال تبخیر به سمت یونیت خارجی می رود و وارد قطعه ای به نام تبخیر کننده می شود تا تحت فشار پایین به گاز مبرد تبدیل شود. گاز مبرد گرم توسط کمپرسور فشرده شده و به سمت کویل کندانسر در یونیت خارجی رانده می شود.

به دلیل فشار بالای گاز مبرد در کندانسر، این گاز شروع به تقطیر کرده و حرارتش را از دست می دهد. فن کندانسر با پرتاب هوا به سمت کویل کندانسر در انتقال حرارت از کویل به هوای خارج از ساختمان نقش دارد و کندانسر را خنک می کند. در نتیجه مبرد به صورت مایعی سرد از کندانسر خارج شده و به کویل تبخیری در یونیت داخلی باز می گررد تا چرخه تبرید به همین ترتیب ادامه یابد.

عمل گرمایش در اسپلیت های دارای مپم حرارتی، عکس عمل سرمایش است و در اسپلیت های دیگر از هیترهای الکتریکی برای گرمایش استفاده می شود.

تفاوت اسپلیت، داکت اسپلیت و مولتی اسپلیت چیست؟

هر اسپلیت دارای یک یونیت خارجی و یک یونیت داخلی است و برای تأمین سرمایش و گرمایش یک فضای واحد طراحی شده است. داکت اسپلیت نوعی اسپلیت است که یونیت داخلی آن به کانال کشی هایی وصل می شود تا بتواند چندین فضای مجزای درون ساختمان را پوشش دهد. مولتی اسپلیت دارای یک یونیت خارجی است که به چند یونیت داخلی که هر کدام در بخش مجزایی از ساختمان نصب می شوند، متصل است.

تفاوت اسپلیت معمولی و اسپلیت اینورتر چیست؟

هر سیستم اسپلیت دارای یک ترموستات است که از سه طریق می تواند دمای داخل ساختمان را ثابت نگه دارد: تنظیم سرعت فن در یونیت های داخلی دارای دارای فن های چند سرعته، تنظیم میزان ورود مبرد به کویل در یونیت های داخلی VRF و تنظیم عملکرد کمپرسور. کمپرسورها دو نوع هستند: کمپرسور معمولی و کمپرسور اینورتر.

کمپرسور معمولی فقط یک دور موتور دارد و حالت دیگر آن خاموش است. این در حالی است که کمپرسور اینورتر دارای دور متغیر است و بنابراین به آن دورمتغیر نیز گفته می شود. در اسپلیت معمولی، ترموستات مدام کمپرسور را خاموش و روشن می کند تا دمای هوای داخل ثابت نگه داشته شود ولی در اسپلیت اینورتر، ترموستات دور موتور کمپرسور را کم و زیادی می کند و اینگونه سبب ثابت ماندن دما می شود.

مزایا داکت اسپلیت اینورتر چیست؟

داکت اسپلیت اینورتر با مجهز بودن به شبکه ای از داکت ها یا کانال ها می تواند چندین فضای مجزا را پوششش دهد. در صورتی که در انتهای کانال ها دیفیوزرهای ترموستات دار نصب شود، این امکان نیز وجود دارد که دمای هر فضا به طور مجزا تنظیم شود و فشار هوا نیز افت نکند و هوا با فشار مناسب به درون اتقاق پرتاب شود.

هزینه نصب اولیه و هزینه های جاری داکت اسپلیت نسبت به مولتی اسپلیت که کاربرد مشابهی دارد، کمتر است ولی باید فضایی برای کانال کشی ها در ساختمان وجود داشته باشد و ممکن است سر و صدای داکت اسپلیت از مولتی اسپلیت بیشتر باشد. به علاوه، داکت اسپلیت برای ساختمان های کوچک تر مناسب است.

داکت اسپلیت اینورتر نسبت به داکت اسپلیت معمولی مزایای بسیار بیشتری دارد. اینورتر بودن داکت اسپلیت سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی برق می شود. به علاوه، نوسانات دمای هوای داخل ساختمان در مقایسه با داکت اسپلیت های معمولی بسیار کمتر است.

همچنین، خاموش و روشن شدن های متوالی داکت اسپلیت های معمولی سر و صدای ناخوشایندی ایجاد می کند که داکت اسپلیت های اینورتر این مشکل را ندارند زیرا دور موتور آن ها به تدریج کم و زیاد می شود. این کم و زیاد شدن تدریجی دور موتور در داکت اسپلیت های اینورتر مزیت دیگری نیز دارد.

خاموش و روشن شدن موتور کمپرسور در داکت اسپلیت از مزایا داکت اسپلیت اینورتر

خاموش و روشن شدن های متوالی موتور کمپرسور در داکت اسپلیت های معمولی سبب وارد آمدن شوک های الکتریکی متعدد، هم به خود اسپلیت و هم به دیگر وسایل برقی منزل شما می شود که عمر آن ها را به طور قابل توجهی کاهش می دهد اما از آن جا که داکت اسپلیت های اینورتر مدام روشن هستند و فقط دور موتور آن ها کم و زیاد می شود، شوک الکتریکی به موتور کمپرسور و دیگر وسایل الکتریکی منزل شما وارد نمی آید و در عمر موتور کمپرسور اینورتر بسیار بیشتر از موتور کمپرسور معمولی است.

به طور کلی می توان گفت که داکت اسپلیت های اینورتر نسبت به اسپلیت ها و مولتی اسپلیت های معمولی بسیار کم هزینه تر و با دوام تر هستند و عملکرد بسیار بهتری دارند.

نگاه نو بازدید : 17 شنبه 01 آذر 1399 نظرات (0)

 

فن کویل و چیلر را با همدیگر اشتباه نگیرید، چیلر بخشی از سیستم موتورخانه است که آب را سرد می کند.

چیلر از طریق یک سیکل تبرید، حرارت را از محیطی به محیط دیگر منتقل می کند. 

چیلرهایی که در موتورخانه ها قرار دارند، حرارت را از آب گرفته و آن را در قسمت کندانسر خود به هوا پس می دهند. آبی که دمای آن بسیار کاهش میابد وارد لوله کشی شده و از واحدهای فن کویل در بخش های مختلف ساختمان عبور می کند.

آب سرد در حین عبور از هر یونیت فن کویل، هوای آن بخش از ساختمان را خنک کرده و خودش گرم می شود و با بازگشت به موتورخانه مجددا توسط چیلر سرد می شود. بنابراین چیلر و فن کویل دستگاه هایی کاملا متفاوت هستند و در واقع چیلرها با همکاری یونیت های فن کویل سرمایش ساختمان را تأمین می کنند.

تفاوت چیلر و فن کویل 

نگاه نو بازدید : 17 پنجشنبه 29 آبان 1399 نظرات (0)

قبل از هر چیز به این نکته توجه داشته باشین که نباید صفحه فرود رو با هوم پیج اشتباه بگیرین. کمپین تبلیغاتی خود رو بر اساسِ دو موردی که در ادامه خواهید دید بسازین، احتمالاً روند لیدسازی رو از دست خواهید داد:

  • کاربران رو به هوم پیج هدایت کنین.
  • کاربران رو به یکی از صفحات جایگزینِ هوم پیج شرکتِ خود هدایت کنین.

مطلب کامل: تفاوت لندینگ پیچ و هوم پیج

نگاه نو بازدید : 48 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم به معرفی برندهای فن کویل ایتالیایی بپردازیم. شرکت های ایتالیایی در ساخت تجهیزات سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع در دنیا معروف هستند. یکی از محصولات ایتالیایی که خیلی در ایران طرفدار دارد، فن کویل ایتالیایی است که در عین قدرت، ساکت و زیبا است و گارانتی و خدمات پس از فروش آن نسبت به سایر فن کویل های خارجی بسیار بهتر است. برندهای مختلفی از فن کویل های ایتالیایی در بازار ایران به فروش می رسند. در این مقاله از سری مقالات سرمامارکت می خواهیم ضد بررسی مختصر سیستم فن کویل، انواع فن کویل ها و مقایسه فن کویل های ایرانی و ایتالیایی، مهم ترین برندهای فن کویل ایتالیایی را به شما معرفی کنیم. با سرما مارکت همراه باشید.

بررسی مختصر فن کویل و اجزای آن

فن کویل ها دستگاه های برای تأمین سرمایش و گرمایش محیط های سربسته هستند که دارای یک بدنه، یک یا دو کویل و یک یا چند فن می باشند. بدنه فن کویل یک باکس فلزی است که تمامی قطعات دیگر درون آن نصب می شوند و دارای دریچه های ورود و خروج هوا است. کویل یک مبدل حرارتی است که در فن کویل ها از نوع فین-تیوب (fin-tube) یا همان پره-لوله است.

این ساختار، متشکل ار یک ردیف پره موازی هم است که لوله هایی ارتباط بین آن ها را بر قرار کرده اند. وقتی که کویل روی سیستم لوله کشی بسته آب گرم و سرد نصب می شود، آب از یک سو به کویل وارد و پس از عبور از همه فین ها، از سوی دیگر از آن خارج می شود و مجددا به لوله کشی باز می گردد. دریچه هایی ورود و خروج آب سرد به درون کویل را تنظیم می کنند. در ساختمان هایی که از سیستم فن کویل بهره می برند، یک چیلر برای سرد کردن آب و یک بویلر برای داغ کردن آب وجود دارد و این دستگاه ها از طریق لوله کشی هایی به یونیت های مختلف فن کویل در بخش های مختلف ساختمان متصل هستند.

  آشنایی با مزایای فن کویل ایرانی

مقایسه داکت اسپلیت ایرانی و خارجی

معرفی ۵ مدل داکت اسپلیت ارزان

لیستی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی

 

اما کار فن ها در فن کویل ها چیست؟

فن کویل ها هوای داخل ساختمان را به درون فن کویل کشیده و پس از عبور دادن هوا از لا به لای فین های کویل، آن را مجددا به درون ساختمان بر می گردانند. این کار سبب انجام تبادل حرارتی بین هوای موجود در ساختمان و آب جاری درون کویل می شود. البته در بعضی فن کویل ها، برای گرمایش از هیتر الکتریکی استفاده می شود و نیازی به اتصال آب گرم نیست.

فن کویل ها مجهز به ترموستات هستند. شما می توانید ترموستات را روی دمای مطلوب خود تنظیم کنید و ترموستات با تغییر سرعت فن و یا باز و بسته کردن دریچه های دو راهی و سه راهی و در نتیجه تنظیم میزان ورود آب گرم و سرد به کویل، درجه حرارت هوای درون اتاق را روی میزان دلخواه شما حفظ می کند. به علاوه، اکثر فن کویل ها دارای فیلترهای تعویضی یا قابل شستشو هستند و هوای داخل ساختمان را تا حدی پاکیزه می نمایند.

 

انواع مختلف فن کویل ها

قبل از این که سراغ معرفی برندهای فن کویل ایتالیایی برویم باید بگوییم که فن کویل ها می توانند در یکی از دو نوع دو لوله ای یا چهار لوله ای تولید شوند. فن کویل های دو لوله ای تنها یک کویل دارند که با تنظیم دریچه های آب گرم و سرد می توان آن ها را روی حالت سرمایشی یا گرمایشی تنظیم کرد. البته بعضی از انواع فن کویل های دو لوله ای برای انجام عمل حرارتی از هیتر الکتریکی کمک می گیرند و نیازی به آب گرم ندارند.

فن کویل های چهار لوله ای، دارای دو کویل هستند که یکی مخصوص عمل حرارتی و دیگری مخصوص عمل برودتی است. این فن کویل ها، دمای هوا را خیلی بهتر و راحت تر از فن کویل های دو لوله ای تنظیم می کنند ولی قیمت آن ها نیز بالاتر است.

  فن کویل بی صدا چی بخریم؟

فن کویل ها را می توان در بخش های مختلف ساختمان نصب کرد. فن کویل های سقفی، کاستی و کانالی، درون یا زیر سقف نصب می شوند، فن کویل های دیواری روی دیوار و در موارد معدودی، درون دیوار نصب می شوند و فن کویل های زمینی روی کف ساختمان، درون کف ساختمان، در کنار دیوار یا درون پایین ترین بخش دیوار نصب می شوند. فن کویل های زمینی می توانند ایستاده باشند و انواع ایستاده می توانند عمودی یا افقی باشند.

مقایسه و معرفی برندهای فن کویل ایتالیایی با فن کویل های ایرانی

فن کویل های ایتالیایی  معمولا زیباتر و ساکت تر از فن کویل های ایرانی هستند ولی فن کویل های ایرانی کمی قوی تر از فن کویل های ایتالیایی هم قیمت خود می باشند. فن کویل های ایتالیایی برخلاف بسیاری از فن کویل های خارجی دیگر، از گارانتی و خدمات پس از فروش خوب و قابل مقایسه با فن کویل های ایرانی در بازار داخل کشور، برخوردار می باشند.

معرفی برندهای فن کویل ایتالیایی در بازار ایران

برند سابیانا

 

اگر یک فن کویل ایتالیایی زمینی کوچک و زیبا می خواهید، بهترین گزینه برای شما، خرید از برند سابیانا است. این شرکت سابقه ای در حدود ۸ دهه در ساخت تجهیزات HAVC دارد و چندین نماینده در ایران مثل شرکت های مبنا و مگاپارس، محصولات آن را در ایران به فروش می رسانند. فن کویل های دیواری سابیانا نیز به خوبی در ایران به فروش می رسند. محصولات سابیانا دارای ۳۶ ماه گارانتی در ایران هستند.

محصولات سابیانا در ایران در سری های زیر به فروش می رسند:

  • فن کویل های سقفی سری Carisma-CRC توکار یا روکار با هوادهی ۶۵ تا ۸۸۰ متر مکعب بر ثانیه و سطح سر و صدای بسیار پایین در محدوده ۱۸ تا ۵۵ دسیبل.
  • فن کویل های دیواری Carisma Fly با هوادهی مشابه فن کویل های سقفی Carisma-CRC و سطح سر و صدای بسیار پایین در محدوده ۲۶ تا ۴۸ دسیبل.
  • فن کویل های کاستی چهار طرفه و یک طرفه با ظرفیت های هوادهی ۱۳۰ تا ۱۵۰۰ CFM و سطح سر و صدای بسیار پایین در محدوده ۲۴ تا ۴۹ دسیبل.
  • فن کویل های زمینی سری Floor-ccp با ظرفیت های هوادهی ۸۸ تا ۷۳۰ CFM و سطح سر و صدا در محدوده ۲۷ تا ۵۵ دسیبل.
  • فن کویل های کانالی سری CRSO با ظرفیت هوادهی نسبتا ضعیف بین ۲۲۰ تا ۱۳۰۰ CFM و سطح سر و صدای پایین در محدوده ۳۵ تا ۴۹ دسیبل.
  • فن کویل های کانلی Maestro ا ظرفیت هوادهی خیلی بالا بین ۴۵۰ تا ۴۲۰۰ CFM و سطح سر و صدای بالا در محدوده ۴۲ تا ۷۲ دسیبل.
  • فن کویل های زمینی Carisma با ظرفیت هوادهی ۶۵ تا ۸۸۰ CFM و سطح سر و صدای بسیار پایین در محدوده ۱۸ تا ۵۵ دسیبل.

  معرفی سریع فن کویل های ایرانی

برند آکرونی

 

فن کویل های آکرونی دارای هیچ گونه قطعه غیر اروپایی نبوده و این شرکت هیچ کارخانه ای در چین ندارد. سر و صدای این فن کویل ها متوسط است. این  فن کویل ها دارای فن های سانتریفیوژی ۶ سرعته هستند. فن کویل های آکرونی در ایران با دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمت پس از فروش، فروخته می شوند. فن کویل های آکرونی در مدل های زمینی ایستاده افقی توکار و روکار، دیواری روکار، سقفی روکار و توکار، کاستی و کانالی در ایران به فروش می رسند.

برند گلتی

فن کویل های برند  گلتی در ایران عمدتا از انواع سقفی توکار و سقفی-زمینی هستند. فن کویل های سقفی-زمینی را هم می توان زیر سقف و هم می توان به صورت ایستاده افقی روی زمین نصب کرد. این فن کویل ها ظرفیت هایی بین ۲۰۰ تا ۱۱۰۰ CFM داشته و با ۱۸ ماه گارانتی در ایران فروخته می شوند.

نگاه نو بازدید : 16 پنجشنبه 22 آبان 1399 نظرات (0)

بک لینک سازی با شبکه های اجتماعی می تواند با رساندن شما به خط اول گوگل، باعث رونق کسب و کارهای شما شود.

بالغ بر۵۰۰ شبکه اجتماعی در دنیا وجود دارد که همان طور که گفتیم دارای موضوعات وعناوین مختلفی هستند. هرکدام ازاین شبکه های اجتماعی جهت موضوعی (بیزینس، عکس، فیلم، اطلاع رسانی، وبلاگ نویسی و…) به کار می رود. لینک سازی در شبکه های اجتماعی به طرق مختلفی هم چون درج لینک در قسمت اطلاعات پروفایل، بیوگرافی، اطلاعات عکس و فیلم و… انجام می شود. در این سایت ۵۰۰ شبکه اجتماعی مختلف به تفکیک موضوع و کاربرد قرار دارد.

برای Link Building لازم است که با توجه به محتوای سایت خود و موضوع و هدف خود یکی یا چند شبکه اجتماعی را جهت بک لینک سازی در شبکه های اجتماعی انتخاب کنید.

شبکه های اجتماعی به دلیل محبوبیتی که در موتورهای جست وجو دارا می باشند قطع به یقین بک لینک سازی در شبکه های اجتماعی تأثیر مثبتی در بالا بردن رتبه یک سایت ایجادکننده لینک دارند. شبکه های اجتماعی به خاطر ارسال سیگنال های مثبت به موتورهای جست وجو مخاطبان یک سایت را افزایش می دهند. سئوکارانی که بک لینک سازی در شبکه های اجتماعی را نادیده می گیرند درواقع بخش اعظم مخاطبان خود را مکان دارد از دست بدهند. در این مقاله راه هایی برای ایجاد لینک در چند شبکه اجتماعی پرطرفدار رابه شما معرفی می کنیم. با مدیر هاب همراه باشید.

ویژگی های بک لینک سازی با شبکه های اجتماعی داخلی برای لینک سازی و بهینه سازی وب سایت

  • اصولا این وب سایت ها رنک و آتوریتی مناسبی دارند.
  • شبکه اجتماعی های پر بازدید هستن و بک لینک گرفتن از سایت های پر بازدید مثبت تلقی میشه
  • عضویت و لینک سازی داخل این سایت ها برای همه افراد آزاد بوده قرار دادن لینک داخل شبکه های اجتماعی امری معموله ( خطر پنالتی شدن وجود نداره )
  • شبکه اجتماعی های داخلی، زبان اصلیشون فارسی هستش و این بسیار نکته مثبتیه که از یک سایت پر بازدید فارسی بک لینک گرفته میشه
  • رایگان و آسان میتونید این کارو انجام بدید

لینکدین

لینکدین (Linkedin) یکی از شبکه های اجتماعی است با بیش از ۲۵۹ میلیون کاربر فعال بوده که برای اهدافی چون بک لینک سازی در شبکه های اجتماعی خصوصاً اگر برای مقاصد تجاری بسیار مفید می باشد.

 

آموزش لینکدین

 

 

 

فیسبوک

فیسبوک (face book) از جمله شبکه های اجتماعی پرطرفدار هست که طیف وسیعی از سلایق و فعالیت های تجاری و… را شامل می گردد.

توییتر

توییتر (Twitter) هم یکی دیگر از شبکه های اجتماعی هست که تعداد محدودی از کلمات را می توان در آن قرارداد ولی گزینه مناسبی جهت لینک سازی می باشد.

آموزش توییتر

 

اینستاگرام

اینستاگرام (instagram) یکی از شبکه های اجتماعی می باشد که جهت به اشتراک گذاری عکس و ویدئوهای چند ثانیه ای بسیار مفید و محبوب است. اینستاگرام به دلیل محبوبیت خود جایگاه ویژه ای در بین کاربران دارد و یکی از ابزار مهم برای بک لینک سازی در شبکه های اجتماعی را شامل می گردد.

اساس کار در این شبکه تصاویر می باشد. با توجه به اینکه کاربران این شبکه مجازی بسیار زیاد است بر همین اساس گوگل بسیار به آن توجه می کند. شما می توانید تصاویر مرتبط به سایت و خدمات و محصولات خود را در این شبکه به اشتراک بگذارید . like های کاربران و به اشتراک گذاری تصاویر شما توسط آنها می تواند برای شما امتیاز خوبی داشته باشد. در اینستاگرام باید خلاق ونو آور عمل نمود تا تصاویر شما بیشتر دیده شوند . می توانید در پست های خود از هشتگ استفاده کنید بدین ترتیب کاربران بیشتری شما را خواهند دید. همچنین لازم است لینک سایت و دیگر حساب های کاربری تان را نیز در صفحه خود به اشتراک بگذارید. استراتژی شما باید به گونه ای باشد که تصاویر، کاربران را به بازدید از سایت روانه نماید .

تلگرام

این روزها تقریبا مردم در سراسر جهان با یکدیگر ارتباط دارند از آنجایی که ارتباط تلفنی مقرون بصرفه نمی باشد از طریق پیام رسان ها به ارتباط می پردازند تماس از طریق آنها رایگان می باشد و از طریق اینترنت انجام می گیرد . یکی از این پیام رسان ها که بسیار محبوب شده است ، تلگرام می باشد . از طریق تلگرام افراد مشاغل مختلفی را به وجود آورده اند . آنها با راه اندازی کانال و گروه در این پیام رسان به بررسی و معرفی محصولات خود می پردازند . استفاده از تلگرام برای ارتباط با مشتری برای سایت ها بسیار مفید است. همچنین آنها می توانند با به اشتراک گذاشتن مطالب خود در این پیام رسان توجه موتوهای جست و جو را به خود جلب نمایند.

گوگل پلاس

همانطورکه از نام این شبکه اجتماعی پیداست، این شبکه برای گوگل می باشد و برای آنکه کاربران آن افزایش یابند وجه ویژه ای به آن دارد. براساس تحقیقات به دست آمده سایت هایی که در گوگل پلاس مطالب درج می کنند امتیاز ویژه ای دارند. در گوگل پلاس هر چه مطالب شما +۱ بگیرد در گوگل جایگاه بهتری خواهید داشت . تنها کاری که شما باید انجام دهید گذاشتن لینک صفحات سایت در گوگل پلاس می باشد.

یوتیوب و آپارات

این دو شبکه اجتماعی در این روزها بسیار پر بازدید شده اند شبکه اجتماعی آپارات مربوط به ایران می باشد شما می توانید ویدئو های آموزشی مرتبط با خود را به همراه لینک صفحات سایت در این دو شبکه قرار دهید . اغلب کاربران آپارات و یوتیوب برای دیدن ویدئو های آموزشی و خبری به این دو مراجعه می نمایند.

نگاه نو بازدید : 19 سه شنبه 20 آبان 1399 نظرات (0)

امروز می خواهیم به معرفی بهترین چیلر هوا خنک بپردازیم. چیلرها دستگاهایی برودتی هستند که برای خنک کردن ساختمان ها و تأسیسات و مایعات صنعتی به کار گرفته می شوند. این دستگاه ها حرارت را از یک سیستم جذب می کنند و آن را به هوا یا به آب منتقل می کنند تا نهایتا به درون جو دفع شود. چیلرهای هوا خنک، حرارت را مستقیما به درون اتمسفر می فرستند اما چیلرهای آب خنک ابتدا حرارت را به آب منتقل می کنند و آب نیز آن را از طریق برج های خنک کننده به هوا منتقل می کند.

چیلرهای هوا خنک در بازار ایران عمدتا از انواع چینی و ایتالیایی هستند ولی شرکت های ایرانی نیز چیلرهای هواخنک خوبی می سازند که می توانید از بین آن ها محصولاتی با قیمت پایین و با ظرفیت تبرید بالا پیدا کرده و در تأسیسات سرمایشی ساختمان یا کارخانه خود نصب کنید. در این مقاله قصد داریم در رابطه با بهترین چیلر هوا خنک در ایران صحبت کنیم ولی در ابتدا، باید مروری بر سازوکار چیلرهای هوا خنک داشته باشیم. با سرما مارکت همراه باشید.

مروری بر سازوکار چیلر هوا خنک و معرفی بهترین چیلر هوا خنک

چیلرهای هوا خنک همانطور که از نامشان پیدا است، پس از جذب حرارت از یک سیستم آن را با کمک فن هایی مستقیما به هوای خارج از ساختمان یا تأسیسات منتقل می کنند. اما چیلرها چگونه حرارت را از هوای درون ساختمان ها، از تأسیسات صنعتی و از مایعات صنعتی داغ جذب می کنند؟ برای پاسخ به این سوال باید با سیکل تبرید در چیلرها آشنا شویم.

چیلرها را می توان از نظر عملکرد به دو نوع چیلرهای جذبی و چیلرهای تراکمی تقسیم بندی کرد. اکثر چیلرهای هوا خنک از نوع تراکمی هستند. چیلرهای آب خنک و جذبی، چیلرهایی با ظرفیت های تبرید بسیار زیاد می باشند ولی چیلرهای هوا خنک و تراکمی ظرفیت تبرید متوسطی دارند.

  بررسی کامل چیلر تراکمی

 

sarmamarket

چیلر هوا خنک آرن (معرفی برند)

نکات مهم در خنک نگه داشتن خانه در تابستان

راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا

در چیلرهای تراکمی سه قطعه اصلی ایفای نقش می کنند:

کویل تبخیری، کمپرسور و کویل کندانسر. سیکل تبرید یا همان چرخه سرمایش این چیلرها از کویل تبخیری شروع می شود. سیکل تبرید یک چرخه کاملا بسته است و در هیچ مرحله ای از آن، حتی در کویل تبخیری، مبرد از چرخه خارج نمی شود و تبادل حرارتی صرفا به واسطه دیواره کویل انجام می شود. کویل تبخیری معمولا از نوع پوسته-لوله (shell-tube) است. این نوع کویل برای تبادل حرارتی بین دو سیال مایع استفاده می شود.

کویل پوسته لوله شامل کلافی از لوله های موازی نزدیک به هم است که مبرد از یک سمت به آن ها وارد و از سمت دیگر از آن ها خارج می شود. این کلاف از لوله ها از درون لوله کشی یک سیکل تبرید ثانویه رد می شود. در این لوله یک سیال دیگر وجود دارد که با عبور از لا به لای لوله های کویل تبخیری، حرارتش را به مبرد می دهد و خودش سرد می شود.

مبرد با گرم شدن شروع به تبخیر شدن می کند و به کمپرسور می رود و در آن جا با اعمال فشار یک طرفه سمت کویل کندانسر رانده شده و به دلیل فشار بالا شروع به تقطیر می کند و با از دست دادن حرارتش به مایعی سرد تبدیل می شود و فن های کندانسر نیز به انتقال حرارت به هوای خارج کمک می کنند.

چیلرهای جذبی

در چیلرهای جذبی پس از اینکه تبادل حرارتی بین سیکل تبرید چیلر و سیکل تبرید ثانویه یا خارجی انجام و مبرد به گاز تغییر حالت داد، این گاز به محفظه ای وارد و در آن جا به درون مایعی به نام جاذب مثل لیتیوم بروماید حل می شود. محلول حاصل در یک کویل به صورت آب خنک یا هوا خنک، حرارتش را از دست می دهد و در یک کویل دیگر، جریانی از مایع جاذب گرم را که به سوی محفظه جاذب در بازگشت است، خنک می کند و مجددا گرم می شود و به بخش دیگری به نام ژنراتور می رود.

  بررسی دلایل خرید اسپلیت گری

در ژنراتور با حرارتی که معمولا اضافی و محصول جانبی فرآیندهای صنعتی است، مبرد به صورت گاز از جاذب خارج می شود. جاذب به کویلی می رود که در آن جا توسط محلول جاذب+مبرد خنک، سرد شده و به محفظه جاذب باز می گردد. گاز مبرد گرم توسط یک کویل کندانسر آب خنک یا هوا خنک، تقطیر و سرد می شود و به کویل تبخیری می رود تا با دریافت حرارت از سیکل تبرید ثانویه به گاز مبرد گرم تبدیل شود که به محفظه جاذب بر می گردد و چرخه از سر گرفته می شود.

بهترین چیلرهای هوا خنک در ایران

چیلر ها دستگاه هایی بسیار پیچیده و پیشرفته هستند که ساخت آن ها نیازمند فناوری های بسیار پیچیده ای است. به همین دلیل،‌ اکثر شرکت های ایرانی تأمین کننده تجهیزات سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع، به جای ساخت چیلر، این دستگاه های پیچیده را از کشورهای خارجی به ویژه ایتالیا و چین وارد می کنند. با این حال بعضی از شرکت های ایرانی چیلرهایی را تولید می کنند که کیفیت های خوبی هم دارند.

چیلر هوا خنک آرن

شرکت آرن با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت تجهیزات HAVC، شرکت جوانی محسوب نمی شود. این شرکت انواع مختلفی از محصولات HAVC مثل اسپلیت، فن کویل پکیج روف تاپ و چیلر و مینی چیلر تولید می کند. چیلرهای هوا خنک اسکرال و اسکرو این شرکت، بهترین انواع چیلرهای هواخنک ایرانی می باشند. در ادامه به معرفی این چیلرها می پردازیم.

چیلر تراکمی هوا خنک اسکرال آرن

چیلرهای هواخنک اسکرال آرن مجهز به کمپرسور اسکرال می باشند. کمپرسورهای اسکرال دارای دو قطعه حلزونی نر و ماده می باشند که بدون تماس با هم دیگر، درون هم دیگر و در جهات مخالف می چرخند و گاز مبرد را به جلو رانده و در انتهای حلزونی ماده فشرده کرده و از خروجی انتهای آن به بیرون و به سمت کندانسر هدایت می کنند. کمپرسور اسکرال چیلرهای آرن از برند چینی دانفوس (Danfoss) می باشد. چیلرهای اسکرال آرن دارای ظرفیت ۴۰ تا ۱۵۰ تن تبرید هستند. کویل کندانسر این چیلرها از نوع V شکل است و فن کندانسر آلمانی و از برند Ziehl-Abegg یا EBM می باشد و پره های ساخته شده به صورت آیرودینامیکی، صدای کمی ایجاد می کنند.

  کولرگازی ، اسپلیت سامسونگ را انتخاب کنیم

شیر انبساط چیلرهای هواخنک اسکرال آرن از نوع الکتریکی و ساخت برند ایتالیایی کارل یا از نوع ترمواستاتیکی و ساخت برند چینی دانفوس است. تابلو برق این چیلرهای با کیفیت ساخت برند PLC Carel ایتالیا است و در ساخت آن از قطعات برندهای فرانسوی Telemecanique و Schneider استفاده می شود. شیر آلات و متعلقات چیلرهای اسکرال آرن ساخت برند ایتالیایی کاستل و برند دانفوس هستند.

چیلر هوا خنک اسکرو آرن – بهترین چیلر هوا خنک در ایران

چیلر اسکرو دارای کمپرسور نوع اسکرو است. این وع کمپرسور از دو ساختار پیچ مانند موازی هم ساخته شده است که رزوه های یکی درون شیارهای دیگری قرار دارد و این ویچ ها در خلاف جهت هم می چرخند و گاز مبرد را به جلو رانده و فشرده می کنند. در ساخت چیلر هواخنک اسکرو آرن با ظرفیت تبرید بین ۸۰ تا ۶۰۰ تن، از کمپرسور آلمانی بیتزر استفاده می شود ولی سایر قطعات مشابه چیلر اسکرال هوا خنک آرن می باشند. تفاوت دیگر این چیلرها با چیلرهای اسکرال آرن، استفاده از گاز مبرد سازگار با محیط زیست R134a در آن ها است.

نگاه نو بازدید : 19 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

شروع یک استارتاپ و یک کسب و کار شامل بسیاری از قطعات متحرک است که هر کدام هیجان انگیزتر از دیگری است.

شما باید برای خود برنامه کسب و کار طراحی کنید. در اصل، یک طرح کسب و کار به شما کمک می‌کند که به خودتان و دیگران ثابت کنید که آیا ایده کسب و کار شما ارزش پیگیری دارد یا خیر. این بهترین کار است تا قبل از شروع کار مشکلات را شناسایی و آن‌ها را حل کنید.

چگونه یک طرح کسب و کار بسازیم؟

۱- آنچه را که شما را متفاوت می‌کند مشخص کنید

با در نظر گرفتن مواردی که کسب و کار شما را متفاوت می‌کند خودتان را از کسب و کارهای دیگر در فضای کاری خود جدا کنید. مثلا برای فعالیت در اینستاگرام باید یک تفاوت متمایز کننده با بقیه داشته باشید!

۲- طرح کسب و کار خود را کوتاه بسازید

برای شروع یک استارت آپ طرح های تجاری باید کوتاه و مختصر باشد. جزئیات بیش از حد در یک طرح کسب و کار مفید نیست و فقط باعث انحراف و اشتباه می‌شود. جزئیات خود را در جاهای دیگر ذخیره کنید.

۳- انعطاف پذیر باشید

طرح کسب و کار شما می‌تواند و باید همانطور که شما می‌خواهید پیش برود. این یک سند زندگی و حیات است و شما باید در مقابل آن انعطاف پذیر باشید.

مراحل نوشتن یک قالب طرح کسب و کار

مرحله اول:

نوشتن خلاصه اجرایی. هدف از نوشتن خلاصه اجرایی این است که قبل از تحقق بخشیدن به جزئیات دیدگاهی از شرکت و بازار را برای خوانندگان در سطح بالا فراهم کنید.

مرحله دوم:

شرح دادن مدل کسب و کار. پس از نوشتن خلاصه اجرایی در اینجا باید خلاصه ای از آنچه که شرکت شما انجام می‌دهد، ساختار کسب و کار، اطلاعات مربوط به مالک کسب و کار، جزئیات مکان، بازار مورد نیاز کسب و کار و نحوه برخورد  با خدمات و محصولات را شرح داد.

مرحله سوم:

تجزیه و تحلیل شرایط بازار. یکی از اولین سوالاتی که باید در زمانی که ایده کسب و کار خود تست می‌کنید از خودتان بپرسید این است که آیا کسب و کار من جایی در بازار دارد؟ باید تجزیه و تحلیل کنید که بازار هدف شما چیست و چرا مشتریان باید علاقمند به خرید از شما باشند؟

مرحله چهارم: استارت آپ خود را از کجا شروع کنیم؟

توضیح محصولات یا خدمات. در این مرحله می‌توانید جزئیات بیشتری از آنچه در حال فروش آن هستید و چگونگی نفعی که مشتریان از آن می‌برند را توضیح دهید. اگر قادر نباشید چگونگی کمک به مشتریان خود را در این مرحله توضیح دهید، ایده کسب و کار شما امکان دارد خوب نباشد.

مرحله پنجم:

شرح کلیه عملیات و نقش های مدیریت. از این بخش برای ساختن سازمان منحصر به فرد و ساختار مدیریت کسب و کار خود استفاده کنید. اینکه چه کسی مسئول چه چیزی است و چگونه وظایف و مسئولیت های به هر فرد یا هر تیم اختصاص داده می‌شود را شرح دهید.

مرحله ششم:

طراحی استراتژی بازاریابی و فروش. این مرحله جایی است که شما می‌توانید استراتژی های جامع بازاریابی و فروش خود و چگونگی فروش خود را برنامه ریزی کنید. قبل از اینکه بر روی طرح بازاریابی و فروش خود کار کنید باید به طور کامل بازار خود را تجزیه و تحلیل کرده باشید و خریداران موردنظر یعنی همان مشتریان ایده آل خود را انتخاب کنید.

مرحله هفتم: استارت آپ خود را از کجا شروع کنیم؟

برنامه ریزی مالی و پیش بینی درآمد. در نهایت مدل مالی خود را برای شروع یک استارت آپ از جمله هزینه راه اندازی کسب و کار، پیش بینی های مالی و درخواست تامین مالی اگر سرمایه گذار دارید، به طور دقیق شرح دهید.

اگر می خواهید در اینستاگرام به کسب درآمد بپردازید با ثبت نام در مدیر هاب می توانید به درآمد بیشتری برسید چرا که می توانید به مدیریت همزمان چند اکانت اینستاگرام بپردازید و به این ترتیب پیج های بیشتری را مدیریت کنید.

 

منبع اصلی: استارت آپ خود را از کجا شروع کنیم؟

نگاه نو بازدید : 14 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

اگر از مزایای استفاده از تصفیه آب چیزی به گوشتان نخورده، این مقاله را از دست ندهید! آب آشامیدنی مهم ترین و اولین نیاز ما در زندگی است. سلامت آب آشامیدنی تأثیر بسیار زیادی در زندگی ما دارد. با این حال، آب آشامیدنی سالم نعمتی است که خیلی ها از آن بی بهره هستند. با افزایش فزاینده جمعیت انسانی و محدود بودن منابع آب شیرین، روز به روز دسترسی به آب آشامیدنی سالم دشوارتر می شود. کمبود منابع آب شیرین کار را به جایی رسانده که بعضی از کشورها با استفاده از دستگاه های آب شیرین کن عظیم، آب دریا را برای آشامیدن شیرین می کنند. منابع محدود آب شیرین به شدت در خطر آلوده شدن به دنبال فعالیت های انسانی قرار دارند.

مزایای استفاده از تصفیه آب

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

داکت اسپلیت اینورتر معمولی به داکت اسپلیتی گفته می شود که دارای یک کمپرسور معمولی است. با وجود اینکه اینورتر بودن کمپرسور تأثیر بالایی در کاهش مصرف انرژی اسپلیت دارد ولی کانال دار بودن یا داکتی بودن اسپلیت می تواند تأثیر زیادی در مصرف انرژی داشته باشد زیرا هر یونیت داخلی می تواند به طور همزمان چندین فضای مجزا را خنک یا گرم کند.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 447
  • بازدید سال : 1,782
  • بازدید کلی : 3,244