loading...
طراحی وب سایت
نگاه نو بازدید : 20 شنبه 05 مهر 1399 نظرات (0)

اگر به نتیجه رسیده اید که می خواهید فن کویل ایرانی بخرید، مواردی وجود دارند که حتما باید به آن ها توجه کنید. 

معمولا فن کویل های ایرانی تقلبی تولید نمی شوند و نیازی نیست خیلی در خرین فن کویل ساخت ایران نگران این مسئله باشید. 

فن کویل ساخت ایران بر خلاف اکثر فن کویل های خارجی دارای گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش هستند. بنابراین اگر حتما فن کویل ایرانی را از نمایندگی های معتبر خریداری کرده و به گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها دقت کنید. 

خدمات پس از فروش بعضی از فن کویل های ایرانی محدود به شهرهای خاصی است و خیلی اهمیت دارد که به این نکته توجه داشته باشید. 

وقتی فن کویل ساخت ایران را با فن کویل های خارجی مقایسه کنید متوجه خواهید شد که فن کویل های ایرانی با قیمت پایین تر قدرت بالاتری دارند. توجه داشته باشید که به موارد دیگری مثل سر و صدا و مصرف برق نیز توجه کنید. 

نگاه نو بازدید : 20 پنجشنبه 03 مهر 1399 نظرات (0)

با افزایش روز افزون درخواست ها برای عمل های زیبایی به خصوص عمل بینی، این عرصه ها دست به طراحی وب سایت زده اند تا علاوه بر معرفی خدمات و نکات متمایز مجموعه خود، از رقبا پیشی بگیرند و کسب درآمد بیشتری از این حرفه داشته باشند.
در واقع طراحی وب سایت جراحی زیبایی بینی، یکی از راه های آسان و پربازده ای است که شما را در بستر اینترنت بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی به جست و جوگران معرفی می کند و نمونه کارهای شما را (قبل و بعد) در احتیار همه برای جلب اعتماد بیشتر قرار می دهد.

در واقع طراحی وب سایت راهی بی نظیر برای معرفی شما به مخاطب بوده که باعث می شود آن ها هر چه را که باید درباره شما بدانند را به دست بیاورند.

طراحی وب سایت جراحی زیبایی بینی

نگاه نو بازدید : 22 پنجشنبه 03 مهر 1399 نظرات (0)

هم‌اکنون موسیقی جزو زندگی اشخاص شده و حداقل یک نفر در هر خانواده به نواختن یکی از آلات علاقه‌مند هست. در همین سال‌ها سایت‌های بسیاری برای آموزش این مخاطبین به‌صورت آنلاین و جذب شاگرد برای آموزش حضوری طراحی‌شده است.

بیشتر آموزشگاه‌های موسیقی برای گسترش فعالیت خود دست به دامان طراحی وب سایت آموزشگاه شده‌اند تا بتوانند به اهدف خود نزدیک شوند. اشخاصی که قصد یادگیری نواختن ساز موسیقی خود رادارند با سرچ در گوگل می‌توانند آموزشگاه‌های شهر و استادانی که ساز موردنظر را تدریس می‌کنند بیابند، در این سایت‌ها سوابق کاری استادان هم ذکرشده است، استادی که به‌صورت خصوصی تدریس می‌کند در این سایت‌ها می‌تواند صفحه‌ای مخصوص داشته باشد و از افتخارات خود اطلاعاتی در اختیار بینندگان بگذارد.

اگر شما بتوانید سایتی زیبا با امکانات و اطلاعات موردنیاز برای هنرجو طراحی کنید می‌توانید هنرجو را برای آموزش و استفاده از پکیج‌های آموزشی خود تشویق کنید.

برای طراحی وب سایت آموزش موسیقی باید مدیری را برای سایت خود برگزینید که حرفه‌ای باشد و از پیچ‌وخم کار مطلع باشد تا به بهترین شکل سایت آموزشگاه شمارا به دست بگیرد.

نگاه نو بازدید : 19 چهارشنبه 02 مهر 1399 نظرات (0)

فن کویل زمینی سیستمی است که با عبور دادن هوای درون ساختمان از روی یک کویل محتوی آب سرد یا آب گرم، هوای درون ساختمان را سرد یا گرم می کند. یونیت های مختلف فن کویل در بخش های مختلف ساخمان به لوله کشی های آب سرد یا گرم متصل هستند. 

فن کویل ها از نظر محل نصب در ساختان به انواع سقفی، دیواری و زمینی تقسیم می شوند. خود فن کویل های زمینی نیز به دو دسته فن کویل افقی و فن کویل عمودی قابل تقسیم بندی هستند. 

فن کویل های عمودی به صورت ایستاده و معمولا در پای دیوار نصب می شوند، در حالی که فن کویل افقی به صورت درازکش در کف ساختمان نصب شده و در بیشتر موارد، توکار هستند. 

فن کویل های عمودی نیز می توانند توکار یا روکار باشند. فن کویل های زمینی عمودی توکار درون قسمت پایینی دیوار نصب می شوند. 

با سرما مارکت همراه باشید.

فن کویل زمینی چگونه کار می کند؟

یونیت های فن کویل زمینی به واسطه لوله کشی های آب به موتورخانه و چیلر متصل هستند. آب در موتورخانه داغ و در چیلر سرد می شود. آب سرد یا آب گرم از طریق لوله کشی به فن کویل رسیده و پس از عبور از ساختاری به شکل رادیاتور به نام کویل حرارتش را به هوای اطراف کویل منتقل می کرده یا حرارت را از آن می گیرد. 

در هر یونیت فن کویل یک یا چندین فن وجود دارد که هوای درون ساختمان را به درون بدنه یا کابینت فن مکیده و پس از عبور آن از میان پره های کویل، آن هوا را به درون اتاق پس می فرستند. 

عمل فن در فن کویل سبب سرعت بخشیدن به انجام تبادل حرارتی بین آب و هوای درون اتاق می شود و سپس آب به چیلر یا موتورخانه باز می گردد تا سرد یا گرم شود.   

نگاه نو بازدید : 21 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

یکی از سیستم های سرمایشی و گرمایشی محبوب که به ویژه در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، فن کویل است. سیستم فن کویل از دو بخش کلی تشکیل می شود: یک موتور خانه مرکزی که دارای تجهیزاتی مثل بویلر و چیلر است و یونیت های مجزای فن کویل که در بخش های مختلف ساختمان نصب شده اند. 

هر یونیت فن کویل دارای یک بدنه یا کابینت، یک یا چند فن و یک یا چند کویل است. آبی که در موتور خانه گرم یا سرد شده است از درون کویل که معمولا از جنس مس است عبور می کند. کویل ساختاری شبیه به رادیاتور دارد و دارای چندین باله می باشد که آب درون آن باله ها جریان دارد. فن ها هوای درون ساختمان را به درون کابینت فن کویل کشیده و این هوا مجددا به فضای درون ساختمان باز می گردد. 

با سرما مارکت همراه باشید.

فن کويل

نگاه نو بازدید : 23 شنبه 29 شهریور 1399 نظرات (0)

مینی چیلرها در واقع چیلرهای کوچک هستند. چیلرهای معمولی یا بزرگ علاوه بر خنک کردن ساختمان ها برای مصارف صنعتی مثل خنک کردن تأسیسات یا مایعات داغ صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی دو نوع سیستم چیلر وجود دارد: چیلر هوا خنک و چیلر آب خنک. سیستم های هوا خنک حرارتی را که از درون ساختمان جذب کرده اند مستقیما به هوای محیط خارجی می دهند، ولی سیستم های آب خنک این حرارت را ابتداد به آب می دهند و آب نیز آن را در برج های خنک کننده به هوا می دهد.

طراحی هوا خنک بیشتر مخصوص چیلرهای بزرگ و صنعتی است و فضای و تأسیسات زیادی نیاد  دارد و بنابراین اکثر مینی چیلرها، سیستم هایی هوا خنک و کامپکت اما قوی هستند.

طرز کار مینی چیلر

مینی چیلر برای این طراحی شده است که از طریق سیکل تبرید حرارت را از درون ساختمان بیرون بکشد و آن را خنک کند. اما سیکل تبرید چیست؟

سیکل تبرید به مجموعه از از فرایندها گفته می شود که طی آن ها ماده ای خنک کننده به نام مبرد، مطابق قانون ترمودینامیکی گازها، به تبدیل شدن به گاز تحت حرارت و فشار کم و تبدیل شدن به مایع تحت فشار بالا و خنک شدگی، حرارت از جایی به جای دیگر منتقل می کند.

 

نحوه عملکرد مینی چیلر

نگاه نو بازدید : 19 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

قرار است در این مقاله از اسپلیت سامسونگ مدل بوراکای صحبت کنیم. با سرما مارکت همراه باشید و در آخر ما را از نظرات خود بی بهره نگذارید!

تاریخچه شرکت سامسونگ

کمپانی سامسونگ از دهه ۱۹۹۰ به صورت حرفه ای فعالیت خود را جهانی کرد و در ابتدا تمرکز شرکت در زمینه صنایع الکترونیک، گوشی تلفن همراه و نیم رساناها بوده است و سپس شروع به فعالیت در زمینه سیستم های سرمایشی و گرمایشی کرد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. این برند یکی از شرکت هایی است که در ساخت وسایل گرمایشی و سرمایشی به ویژه اسپلیت سامسونگ پیشرفت چشمگیری داشته است.

شرکت سامسونگ در چندین سال اخیر سیستم های برودتی DVM را جهت پروژه های بسیار بزرگ تولید کرده است که با توجه به کیفیت آن با استقبال زیادی مواجه شده است. شرکت بزرگ برند سامسونگ با بهره مندی از تکنولوژی روز و با به کار گیری نیرو های متخصص در این زمینه، اسپلیت های با کیفیت و طراحی منحصر به فرد تولید و در بازار تهویه مطبوع عرضه می‌گردد. طی چند دهه اخیر سامسونگ توانسته در لیست پر فروش ترین اسپلیت در سطح جهانی قرار گرفته است.

اسپلیت سامسونگ مدل بوراکای

برتری اسپلیت سامسونگ 

شما قادر خواهید بود با خرید یک دستگاه کولر گازی اینوتر سامسونگ با صرفه جویی در مصرف انرژی، هوایی مطبوع و خنک را در محیط مورد نظر ایجاد نمایید. اسپلیت کولرگازی سامسونگ در مدل های مختلف با راندمان بالا و بازدهی مطلوب جهت سلیقه ها و کاربرد های متنوع تولید می‌شود. در وبسایت مرجع سرما مارکت تمامی مدل های اینورتر و معمولی اسپلیت های سامسونگ با گارانتی اصلی درج شده است. جهت بررسی مشخصات فنی دستگاه نیز می‌توانید به قسمت ویژگی های فنی مراجعه کنید. در ادامه قصد بررسی و معرفی یکی از مدل های پر فروش اسپلیت سامسونگ به نام اسپلیت اینورتر بوراکای را داریم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

  انتخاب هوشمندانه تصفیه آب

کولر گازی و اسپلیت سامسونگ مدل بوراکای با بهره مندی کمپرسور نوع روتاری و مجهز بودن به کیت اینورتر ( تغییر دهنده سرعت دور موتور) و همچنین برخورداری از مبرد R410 در دسته بندی اسپلیت های کم مصرف قرار گرفته است. اسپلیت های مدل بوراکای جهت استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل ( همانند تهران و سایر شهر هایی که حداکثر دما در فصل گرما به ۴۰ درجه می‌رسند) مناسب می‌باشد.

عملکرد هوشمند و صرفه جویی در میزان مصرف انرژی

کولرگازی و اسپلیت دیواری سامسونگ سری کم مصرف بوراکای مجهز به اینورتر دیجیتال ۸ قطبی همراه با قابلیت مصرف بهینه انرژی، بدون نیاز به خاموش و روشن شدن مداوم دمای دلخواه را در محیط حفظ می‌کند. در نتیجه، از انرژی کمتری استفاده می‌شود و به کاربر کمک می‌کند که در مدت طولانی هوای مطبوع را تنفس کند.

سرمایش سریع

اسپلیت و کولرگزی اینورتر ساسمونگ مجهز به حالت سرمایش سریع می‌باشد که توسط به کار انداختن کمپرسور با حداکثر سطحی که ممکن است با سریعترین سرعت فن در زمان ۳۰ دقیقه قدرت سرمایشی به مراتب سریع تر در مقایسه با سایر سیستم های مشابه دارد. همچنین، همین تکنولوژی اینورتر دیجیتال ۸ قطبی است که کمک می‌کند اسپلیت در زمان آغار به کار در کوتاه ترین زمان ممکن به حداکثر چرخه در ثانیه دست می‌یابد.

تمیز نگه داشتن هوا توسط اسپلیت سامسونگ

کولر گازی و اسپلیت برند سامسونگ سری بوراکای به فیلتر ۳ لایه مجهز است که هوا را داخل یونیت پاکیزه و تازه نگه می‌دارد. این فیلتر علاوه بر جذب هر گونه گرد و غبار، به مقدار ۹۹ درصد انواع خاصی از باکتری ها، ذرات آلرژی زا و ویروس ها را در مرحله عبور از توری متراکم فیلتر حذف می‌کند.

  معرفی اسپلیت مدیا

  • حفظ آسان سرما

کولرگازی اسپلیت اینورتر سامسونگ سری بوراکای مجهز به حالت سرمایش دو مرحله ای است که با بهره مندی از حالت سرمایش سریع خود،‌دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خنک کردن هوا می‌نماید. بعد از این حالت به صورت اتوماتیک به حالت سرمایش راحت تغییر می‌یابد تا دمای مورد نظر را در حالت مطلوب حفظ کند، در نتیجه، دیگر نیازی به تغییر مکرر تنطیمات اسپلیت دیواری نیست.

  • عملکرد پایدار

اسپلیت سامسونگ مدل اینورتر بوراکای در چالش برانگیز ترین محیط ها به علت بهره مندی از فناوری محافظ سه گانه + به کار خود ادامه می‌دهد. این تکنولوژی بدون استفاده از تثبیت کننده جداگانه ولتاژ و با تجهیز به روکش مقاوم در برابر پوسیدگی از اضافه بار جلوگیری می‌نماید و قادر است حد نهایت گرما را تحمل کند.

  • لذت خواب خوب شبانه

کولرگازی و اسپلیت اینورتر دیواری برند سامسونگ با بهره مندی از حالت خواب راحت، شرایطی مطلوب جهت خواب شبانه را برای کاربران فراهم می‌سازد. این حالت با قابلیت کنترل دمای خود کاربران حاضر در محیط را در وضعیت راحتی قرار می‌دهد، به صورتی که خیلی سریع و عمیق به خواب می‌روند و با انرژی و نشاط از خواب بیدار می‌شوند.

  • کنترل خودکار دما

اسپلیت اینورتر سامسونگ در دسته بندی بوراکای با بهره مندی از تغییر رویه اتوماتیک، به صورت خودکار حالت عملیاتی سرمایش یا گرمایش لازم را جهت حفظ دمای تنظیم شده انتخاب می‌نماید، سپس قادر خواهید بود بدون هیچ گونه تغییر در تنظیمات دستگاه، از محیط همیشه مطلوب خود لذت ببرید.

  • تمیز کننده خودکار

هنگامی که اسپلیت سامسونگ مدل بوراکای اینورتر خاموش است، عملکرد پاکیزه سازی اتوماتیک به صورت خودکار فن را جهت از بین بردن گرد و غبار و رطوبت در اینورتر گرمایی فعال می‌کند. در نتیجه، پاکیزه و خشک می‌ماند و مانع از رشد باکتری و کپک می‌شود.

  انتخاب درست، داکت اسپلیت اینورتر یا معمولی؟

  • کمپرسور 

کمپرسور اسپلیت سامسونگ از دو تیغه فلزی ضخیم در حالت مارپیچ که یکی از تیغه ها ثابت و دیگری متحرک تشکیل شده است. با نظرز به مارپیچ بودن تیغه های کمپرسور گاز درون آن به حرکت در آمده و هوا را به صورت تدریجی فشرده می‌سازد تا به نقطه انتهایی رسیده و خارج گردد. هنگامی که احتیاج به تراکم حجم بیشتر گاز مبرد و همینطور دما و فشار بالا باشد از کمپرسور نوع اسکرال در دستگاه استفاده می‌گردد که این عمل کمپرسور را توسط دو مارپیچ حلزونی ثابت و دوار صورت می‌گیرد.

عملکرد این کمپرسور به این صورت است که بخار مبرد سرد پس از ورود به داخل مارپیچ ثابت در میان دو مارپیچ متراکم شده و از میان آن به صورت ثابت خارج می‌شود. از ویژگی های کمپرسور اسپلیت سامسونگ می‌توان به ساختار ساده تر، اتلاف انرژی کمتر، لرزش پایین و ساختار ساده تر اشاره کرد و کاربرد آن در سیستم های تهویه مطبوع تجاری و سرد خانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نگاه نو بازدید : 18 شنبه 22 شهریور 1399 نظرات (0)

وقتی حرف از طراحی وب سایت اختصاصی می شود، حتما سایت متفاوتی با امکانات خاص مدنظرتان است. سایتی که بتواند با امکانات مورد نظر شما را تطابق داشته باشد و کارامدی بالایی به همراه داشته باشد.

چرا امکانات خاص؟ چون اگر شما نیاز به امکانات معمولی یک سایت معرفی یا فروشگاهی داشته باشید لازم نیست آن را به‌صورت اختصاصی طراحی کنید، می توانید از طراحی وب‌سایت ارزان تر که مبتنی بر وردپرس و جوملا است استفاده کنید.

در طراحی وب‌سایت های اختصاصی همیشه روال کار این است که ابتدا کارفرما نیازها و اهداف خود را مطرح می کند، تیم طراحی و توسعه سایت سایتچین با بررسی این نیازها و اهداف، طرحی به منظور ارائه به کارفرما و توافق اولیه آماده می کند. سپس پس از تایید کارفرما کار طراحی ظاهری و برنامه‌نویسی سایت آغاز می شود.

نگاه نو بازدید : 20 پنجشنبه 20 شهریور 1399 نظرات (0)
 
در دنیای مدرن امروزی، هر کسب‌وکاری به یک سایت اختصاصی نیاز دارد. این سایت اختصاصی علاوه بر برندینگ و بازاریابی، به مشتریان در انتخاب بهتر هم کمک می‌کند. با همین روند که به جلو حرکت می‌کنیم، به‌زودی باید برای هر کسب‌وکار یک سایت را یک امر مهم دانست.
با طراحی وب سایت نمایشگاهی به دیده شدن کسب و کارتان کمک کنید!

 
نگاه نو بازدید : 18 سه شنبه 18 شهریور 1399 نظرات (0)

در مقاله ( مزیت های فن کویل ایتالیایی ) می خواهیم اطلاعات بیشتری کسب کنیم تا خرید بهتری داشته باشیم. با سرما مارکت همراه باشید!

معرفی فن کویل ایتالیایی

از محبوب ترین سیستم های حرارتی و برودتی در کشور ما سیستم های فن کویل ایتالیایی هستند. یونیت های فن کویل در بخش های مختلف ساختمان نصب می شوند و یک واحد چیلر آب سرد آن ها و یک واحد بولیر یا پکیج، آب گرم آن ها را تأمین می کند.

در هر یونیت فن کویل ساختاری شبیه به رادیاتور به نام کویل یا مبدل حرارتی وجود دارد که یا از نوع پوسته-لوله یا از نوع لوله-پره است. در کویل های لوله-پره که بیشتر در فن کویل ها استفاده می شوند، مجموعه ای از پره ها به موازات هم و با فاصله کم نسبت به هم قرار داشته و لوله هایی آن ها را به هم دیگر متصل می کنند.

آب گرم یا سرد از درون کویل عبور می کند و هوای درون اتاق با فعالیت فن یا فن های یونیت فن کویل ایتالیایی از میان پره ها یا همان فین های کویل با فشار زیاد عبور کرده و تبادل حرارتی بین آب عبوری از کویل و هوا انجام می شود.

بعضی از فن کویل ایتالیایی، به ویژه انواع دیواری آن ها برای انجام عمل گرمایش از آب گرم استفاده نمی کنند، بلکه مجهز به یک المنت یا همان هیتر الکتریکی بوده و هوا را از میان این قطعه عبور داده و داغ می کنند.

 

مزيت هاي فن کويل ايتاليايي

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 426
  • بازدید سال : 1,761
  • بازدید کلی : 3,223