loading...
طراحی وب سایت
نگاه نو بازدید : 19 سه شنبه 15 مهر 1399 نظرات (0)

فن کویل های کاستی را می توان کوچک ترین عضو خانواده فن کویل نامید. این فن کویل ها هیچ فضایی از درون اتاق اشغال نمی کنند و فضای مورد نیاز آن ها درون سقف حقیقی یا سقف کاذب نیز بسیار کم است و بنابراین فضای زیادی برای نصب سایر تأسیسات درون سقف کاذب باقی می گذارد.

فن کویل های کاستی در ابعاد مشخصی تولید می شوند. استاندارد بودن ابعاد این فن کویل ها این مزیت را دارد که در هنگام ساخت سقف، نیازی به دانستن مدل فن کویل ندارید و می دانید که چه میزان فضا باید برای نصب فن کویل کاستی کنار بگذارید.

فن کویل های کاستی دارای دو سایز بزرگ و کوچک یا کامپکت هستند. معمولا عرض و طول پنل فن کویل کاستی استاندارد است ولی ارتفاع آن در انواع مختلف فن کویل تا حدودی متفاوت است.

عرض و طول استاندارد پنل فن کویل های کاستی بزرگ ۹۵ سانتی متر در ۹۵ سانتی متر و است و معمولا ارتفاع پنل از ۵ سانتی متر بیشتر نمی شود. عرض و طول استاندارد پنل های فن کویل های کاستی کوچک که به فن کویل کاستی کامپکت نیز معروف هستند، ۵۷۵ میلی متر در ۵۷۵ میلی متر و ارتفاع آن ها نیز از ۳ سانتی متر بیشتر نیست.

فن کویل های کاستی بزرگ ظرفیت های بالاتری دارند و برای سالن های بزرگ مثل سالن مطالعه، بیمارستان‌ها، ادارات، دانشگاه‌ها و … کاربرد دارند. البته ظرفیت این فن کویل ها در مقایسه با فن کویل های زمینی یا دیواری کمتر است و باید در یک سالن بزرگ چندین عدد از آن ها را نصب کرد.

منبع: ابعاد استاندارد فن کویل کاستی

نگاه نو بازدید : 22 دوشنبه 14 مهر 1399 نظرات (0)

طراحی وب سایت فروشگاه اسباب بازی پسرانه مانند طراحی وب سایت در هر صنف دیگری بسیار قابل اهمیت است.
بی شک اینترنت تبدیل به یکی از مهمترین ارکان زندگی ما شده است.
به طوریکه برای بر طرف کردن نیاز هایمان اولین راه حلی که به ذهنمان خطور می کند جستجو در اینترنت است.

سایتی که به درستی بهینه سازی شده باشد احتمال موفقیت صاحبان مشاغل را تا حد بسیار بالایی تضمین خواهد کرد.
چرا که مانع توجه مشتریان گروه هدف به رقبا شده و توجه آن ها را به خدمات و محصولات شما جلب می نماید.

برای اینکه در فرایند جذب مشتری موفق شوید تیم تخصصی سایتچین بهترین گزینه محسوب می شود.

شما می توانید با همکاری و مشاوره تیم حرفه ای سایتچین از خدمات طراحی وب سایت و سئو سایت درجهت سودآوری بیشتر بهره مند شوید.

 

طراحی وب سایت فروشگاه اسباب بازی پسرانه

نگاه نو بازدید : 18 یکشنبه 13 مهر 1399 نظرات (0)

چندین راه برای ایجاد انگیزه در راه اندازی کسب و کار اینترنتی:

  • هرگز به نکات منفی کسب و کارهای اینترنتی توجه نکنید
  • افرادی که توانسته اند با راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی به درآمد های چندین میلیونی و چند صد میلیونی و… رسیدن را پیدا و یادداشت کنید( در خود کشور ما افراد زیادی هستند که با راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی به درآمدهای میلیاردی رسیدند که با یک سرچ ساده می توانید آن ها را پیدا کنید)
  • برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود برنامه ریزی و هدف گذاری کنید.

 

از این صفحات هم دیدن کنید:
آموزش پینترست
آموزش ردیت

 

 

 

مطالعه متن کامل: موانع موجود در کسب و کار اينترنتي که مي تواند شما را زمين بزند!

نگاه نو بازدید : 23 شنبه 12 مهر 1399 نظرات (0)

شرکت های آلمانی از قوی ترین شرکت های تولیدکننده هواساز در دنیا هستند. یکی از این شرکت ها، شرکت ولف است که در سال ۱۹۶۳ تأسیس شده و از آن زمان تاکنون مشغول تولید دستگاه های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع، به ویژه هواسازهای کوچک و صنعتی است. انواع هواسازهای تولیدی شرکت وولف عبارتند از هواسازهای صنعتی مورد استفاده در کارخانه ها، پارکینگ ها، و آشپزخانه ها، هواسازای هایژنیک مورد استفاده در بیمارستان ها و هواسازهای سرمایشی، گرمایشی و هوای تازه.

هواسازهای وولف به کشورهای متعددی صادر می شوند و از جمله کم مصرف ترین هواسازهای موجود در دنیا می باشند. تنوع هواسازهای وولف بسیار زیاد است و در ساخت آن ها از فناوری های بسیار پیشرفته ای برای افزایش کیفیت هوا و کاهش سر و صدا بهره گرفته می شود.

 

متن کامل: چه برند هواسازی بخریم

نگاه نو بازدید : 22 پنجشنبه 10 مهر 1399 نظرات (0)

فن کويل کی از سیستم های سرمایشی و گرمایشی محبوب که به ویژه در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، است. سیستم فن کویل از دو بخش کلی تشکیل می شود: یک موتور خانه مرکزی که دارای تجهیزاتی مثل بویلر و چیلر است و یونیت های مجزای فن کویل که در بخش های مختلف ساختمان نصب شده اند. 

هر یونیت فن کویل دارای یک بدنه یا کابینت، یک یا چند فن و یک یا چند کویل است. آبی که در موتور خانه گرم یا سرد شده است از درون کویل که معمولا از جنس مس است عبور می کند. کویل ساختاری شبیه به رادیاتور دارد و دارای چندین باله می باشد که آب درون آن باله ها جریان دارد. فن ها هوای درون ساختمان را به درون کابینت فن کویل کشیده و این هوا مجددا به فضای درون ساختمان باز می گردد.  با سرما مارکت همراه باشید.

نگاه نو بازدید : 23 چهارشنبه 09 مهر 1399 نظرات (0)

صفحه فرود برای ترغیب کاربران به هدفی مشخص طراحی می‌شود. وقتی سایت کسب‌وکار شما هم‌زمان چند خدمات مختلف همچون اطلاعات، اجازه خرید مستقیم محصولات یا امکان ارتباط با فروشنده را ارائه می‌دهد، لندینگ پیج بر یک جنبه تمرکز کرده و کاربران را تشویق می‌کنند تا به هدفی که ما می خواهیم پا بگذارند.

منبع لندینگ پیج ها:

لندینگ پیج آموزشی صفحه فرود آموزشی
لندینگ پیج پزشکی صفحه فرود پزشکی
لندینگ پیج تبلیغاتی صفحه فرود تبلیغاتی
لندینگ پیج خدماتی صفحه فرود خدماتی
لندینگ پیج دانلود اپلیکیشن صفحه فرود دانلود اپلیکیشن
لندینگ پیج شرکتی صفحه فرود شرکتی
لندینگ پیج فروشگاهی صفحه فرود فروشگاهی
لندینگ پیج کمپین های مسابقه ای صفحه فرود کمپین های مسابقه ای
لندینگ پیج مناسبتی صفحه فرود مناسبتی

نگاه نو بازدید : 19 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

فن کویل ها با مصرف انرژی کمتر بازدهی بیشتری در تهویه مطبوع دارند. فن کویل ها متناسب با نیاز صنعت در مدل های مختلفی از جمله فن کویل سقفی توکار، فن کویل پنجره ای، فن کویل ایستاده و ... در بازار عرضه می شوند. در این محتوا سعی بر این است که با فن کویل سقفی توکار بیشتر آشنا شویم.

در دنیای امروز، وسایل تهویه مطبوع اعم از سرمایشی و یا گرمایشی با پیشرفت تکنولوژی از نوع متداول قدیمی خود به وسایل تهویه مطبوع مدرن نظیر فن کویل، کولر گازی و ... تغییر کرده اند. فن کویل ها نوعی از وسایل سرمایشی و گرمایشی مدرن هستند که خطراتی همچون گاز گرفتی و ... را نسبت به وسایل سرمایشی یا گرمایشی متداول قدیمی ندارند.

در این قسمت با اجزای سازنده فن کویل سقفی توکار بیشتر آشنا می شویم و سپس در قسمت بعد به نحوه عملکرد این سیستم در تهویه مطبوع خواهیم پرداخت:

چیلر (Chiller): جهت تامین آب خنک برای تهویه مطبوع به وسیله فن کویل سقفی توکار از این وسیله استفاده می شود.

 

تهویه مطبوع با فن کویل سقفی توکار

نگاه نو بازدید : 25 دوشنبه 07 مهر 1399 نظرات (0)

اینترنت همه جوانب تجارت را ساده کرده است. طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی آنلاین هم از این قاعده دور نمانده است. هم‌اکنون بیشتر مخاطبان خرید آنلاین کالاهای موردنظر خود را نسبت به بازدید از فروشگاه‌های فیزیکی ترجیح می‌دهند. علت آن‌هم سهولت خرید و پرداخت هزینه‌هاست. همین‌طور باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌گردد. به‌جز این مخاطبان می‌توانند بدون عجله در هرجایی بهترین محصول را برای خود سفارش بدهند. بااین‌حال، این تجارت برای شروع فعالیت، با چالش‌های بسیاری روبه‌رو خواهد بود.

شما باید اقدام به طراحی سایت برای فروشگاه مواد غذایی خود کنید. البته سایت شما باید دارای یک صفحه اصلی خوب، الگوهای رنگی جذاب، ویژگی و خدمات نمایش و موارد دیگری باشد. یکی از مهم‌ترین نکات در طراحی سایت فروشگاه مواد غذایی، طراحی ریسپانسیو سایت می‌باشد. طراحی سایت فروشگاه مواد غذایی آنلاین شما باید با اندازه‌های متنوع صفحه‌نمایش‌ها منعطف پذیر باشد.

با افزایش رقبا در بازاری که همگی در آن به دنبال برتری هستند، خرید آنلاین مواد غذایی و فروشگاه آنلاین لوازم الکترونیکی فروشگاهی روزبه‌روز در حال رونق گرفتن از بازار هستند. یک سایت فروشگاه مواد غذایی باید محصولات را دسته‌بندی کرده و زیرشاخه‌ها را مرتب کند تا بتواند به‌آسانی از مخاطبان خود سفارش بگیرد. ما سایت‌های جذاب را به همراه مزیت‌های رقابتی‌تر، سیستم مدیریت محتوای انعطاف‌پذیر، سیستم مدیریت سفارش کامل، سیستم مدیریت موجودی و قابلیت‌های ادغام چند کانال برای مخاطب‌های خود طراحی می‌کنیم. طراحی سایت فروشگاهی تخصص ماست، کار را به ما بسپارید.

طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی

نگاه نو بازدید : 20 یکشنبه 06 مهر 1399 نظرات (0)

علاوه بر خلق پست‌های شخصی، راهکارهای وسیع‌تری برای کامل کردن هرچه بیشتر پروفایل اینستاگرام شما وجود دارد.
برای داشتن صفحه اینستاگرام بی‌ نقص اول از همه یک تم موضوعی برای پروفایل خود انتخاب کنید.

اگر صاحب یک پروفایل شخصی هستید، احتمالا اهداف و سلایق متنوعی خواهید داشت؛ با این حال اگر قصد جذب تعداد زیادی دنبال‌کننده دارید، بهتر است یک تم موضوعی مشخص نظیر سفر، هنر یا غذا انتخاب کنید.

علاوه بر این احتمالا قصد دارید یک زمان‌بندی مشخص برای پست کردن تصاویر خود در نظر بگیرید.

روش‌های مختلفی برای زمان‌بندی خودکار پست‌ها وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید؛ در غیر این صورت در هر زمانی که فکر می‌کنید برای شما مناسب‌تر است می‌توانید به پست کردن تصاویر اقدام کنید. اغلب افراد و کسب‌وکارها با پست کردن روزانه تنها یک یا دو تصویر، بهترین بازخورد را به دست می‌آورند.

به‌صورت مستقیم و غیر منتظره از دیگران نخواهید که در قبال دنبال کردن آن‌ها، شما را دنبال کنند؛ به‌جای آن باهوش باشید.
دنبال کردن و تعامل با دیگر کاربرانی که در حیطه‌ی علایق شما فعالیت می‌کنند، به‌سرعت شما را با یک شبکه‌ی بزرگ‌تر از کاربران اینستاگرام متصل می‌کند.

هدف شما از ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام هرچه باشد، دستورالعمل‌های یادشده به استفاده‌ی هرچه بهتر و مؤثرتر شما از این شبکه‌ی اجتماعی کمک زیادی خواهند کرد.

آیا نکته یا ترفند خاصی برای داشتن صفحه اینستاگرام بی‌ نقص به نظر شما می‌رسد که آن را از قلم انداخته باشیم؟
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 منبع: صفحه اینستاگرام بی‌نقص

برخی از خدمات که با ثبت نام در مدیر هاب میتوانید از آن ها استفاده کنید
تحلیل و آنالیز شبکه های اجتماعی
مدیریت و زمانبندی ارسال پست

 

نگاه نو بازدید : 20 یکشنبه 06 مهر 1399 نظرات (0)

همیشه تأکید می‌شود که پست‌های اینستاگرام خود را در شبکه‌های دیگر همچون فیسبوک و توییتر هم منتشر کنید، اما این موضوع به این معنا نیست که تمامی مطالب خود را در دیگر شبکه‌ها به اشتراک بگذارید.

در این صورت چه دلیلی دارد کاربران در اینستاگرام شما را دنبال کنند؟

یادتان باشد از فواید مدیریت شبکه های اجتماعی به شکل اصولی غافل نشوید.

کارهایی که در اینستاگرام نباید انجام دهید ، خرید فالوور فیک

خرید فالوورهای فیک و جعلی دقیقا شبیه نصب پوستری در گورستان است!

اگر به دنبال راهی سریع برای افزایش فالوور هستید، بهتر است به سراغ روش‌های منطقی برای خرید فالوور ایرانی بروید.

می‌توانید از ربات‌های تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید تا فالوورهایی را به سمت پیج خود جذب کنید که واقعا پست های شما را بپسندند.

در این صورت این کاربران مرتب برای شما کامنت می‌گذارند و لایک دریافت می‌کنید.

چنین فالوورهای واقعی می‌توانند مشتریان بالقوه‌ای برای کسب و کار شما نیز به حساب آیند.

محتوای بدون عنوان منتشر نکنید

قبل از ارسال تصاویرتان، برای آن ها عنوان و کپشن مناسبی بنویسید.

برای جذب فالوئر و افزایش لایک اینستاگرام بیشتر، بهتر است همیشه در تصاویرتان کپشن‌ها و عناوین مناسب داشته باشید.

هنگامی که بحث بازاریابی اینستاگرام به میان می ‌آید، نبود یک استراتژی هدف محور فرصت ‌ها و تلاش‌ های شما را نابود می کند. حتی شاید تسلیم شوید و یا به این نتیجه برسید که اینستاگرام یا دیگر شبکه ‌های اجتماعی نمی توانند به شما کمک کنند.

اما بازاریابی رسانه های اجتماعی نتیجه‌ بخش می باشد. بیشتر برندها از اینستاگرام برای بهبود برندشان استفاده کرده‌ اند، اما موضوع گسترده از همه این ها می باشد.

در این مورد اشتباه نکنید: موفقیت بازاریابی اینستاگرام شما با استراتژی‌ هدف محور آغاز خواهد شد.

 

منبع: کارهایی که در اینستاگرام نباید انجام دهید

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 452
  • بازدید سال : 1,787
  • بازدید کلی : 3,249