loading...
طراحی وب سایت
نگاه نو بازدید : 13 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

مدیر هاب باز هم با مقاله ( استرس شبکه‌ های اجتماعی ) سراغ شما آمده تا به رونق کسب و کارهایتان کمک کند!

این تحقیقات که بر روی بالغ بر یک هزار و ۴۷۹ نفر از مخاطبین فعال در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته است، نشان می‌دهد که مخاطبین در صورت تلاش مداوم برای جلب نظر دیگران و همچنین به اشتراگ گذاری پست‌های جذاب برای دریافت واکنش‌های مثبت، با اختلالات طولانی مدت روحی و استرس مواجه می‌شوند و سلامت روانی آن‌ها به مخاطره خواهد افتاد.

نتایج تازه‌ترین تحقیقات و پژوهش‌های اخیر نشان می‌دهد که استفاده بیش از اندازه از شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش اضطراب و رقابت با دیگران می‌شود و در طولانی مدت سلامت روحی مخاطبین را به مخاطره می‌اندازد.

برای مدیریت همزمان چند اکانت اینستاگرام در مدیر هاب ثبت نام کنید!

استرس شبکه‌ های اجتماعی چیست؟

شبکه‌های اجتماعی که در سال‌های اخیر به شدت از سوی مخاطبین در سنین مختلف مورد استقبال و استفاده قرار گرفته‌اند، توجه خیل عظیمی از کارشناسان و متخصصان علم روانشناسی را به خود جلب کرده است تا تبعات و تاثیرات آن بر وضعیت روحی و روانی مخاطبین را ارزیابی و مورد سنجش قرار دهند.

بر اساس گزارشی، حالا به تازگی تحقیقات و بررسی‌های جدید صورت گرفته توسط محققان نشان میدهد که هرچه بیشتر مخاطبین پست، مطلب و تصویر در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند، بیشتر درگیر تعداد لایک، کامنت و واکنش‌های دیگر مخاطبین می‌شوند به گونه‌ای که این امر در طولانی مدت باعث ایجاد و افزایش تشویش ذهنی، وسواس فکری و اضطراب در آن‌ها می‌شود چراکه آن‌ها همواره در تلاشند تا پست‌های خود را به گونه‌ای بر روی پلت‌فرم شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارند که بیشترین تعداد لایک و واکنش‌های مثبت را از سوی دیگر کاربران دریافت کند و باعث احساس خوب و سرخوشی در آن‌ها شود.

بسیاری از تحلیلگران، استقبال بی‌نظیر و افزایش صعودی استفاده از شبکه‌های اجتماعی تا حد زیادی مرهون آمدن گوشی‌های هوشمند مجهز سیستم‌عامل پیشرفته و هم‌چنین پشتیبانی از اینترنت همراه و بی‌سیم وای فای پرسرعت است، چراکه مخاطبین برای اتصال به اینترنت و برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود، دیگر نیازی نیست رایانه خود را روشن کنند، بلکه تنها با لمس انگشت خود برروی گوشی هوشمند قادر خواهند بود به راحتی وارد پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود شوند و در آن فعالیت کنند.

بیشترین استرس در شبکه های اجتماعی از کدام اپلیکیشن هاست؟

استفاده از شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام نسبت به سایر اپلیکیشن‌های رقیب موجود در بازار نظر و توجه خیل عظیمی از مخاطبین فضای مجازی را به سمت و سوی خود جلب کرده است که در این میان، نوجوانان و جوانان بخصوص در گروه سنی ۱۴ تا ۲۴ سال بیشترین استفاده را از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های مربوطه به نام خود به ثبت رسانده‌اند.

این تحقیقات که بر روی بالغ بر یک هزار و ۴۷۹ نفر از مخاطبین فعال در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته است، نشان می‌دهد که مخاطبین در صورت تلاش مداوم برای جلب نظر دیگران و همچنین به اشتراگ گذاری پست‌های جذاب برای دریافت واکنش‌های مثبت، با اختلالات طولانی مدت روحی و استرس مواجه می‌شوند و سلامت روانی آن‌ها به مخاطره خواهد افتاد.

شیوع استفاده از فضای مجازی و تکنولوژی‌های ارتباطاتی و اطلاعاتی، باعث شده است که قرن حاضر به عنوان قرن اطلاعات و ارتباطات نام‌گذاری شود. در کنار تمام کارکردهای مثبتی که استفاده از فضای مجازی داشته است، در مواردی به واسطه آن اتفاقاتی در زندگی فردی و جمعی مخاطبین رخ می‌دهد که استرس و آشفتگی آنها را به همراه داشت.

ورود بیش از حد‌ اطلاعات به ذهن مخاطبین ، ناتوانی در تشخیص خبر از شبه‌خبر و شایعات، افزایش احتمال نقض حریم خصوصی، احساس امنیت در انجام فعالیت‌های اقتصادی و افزایش احتمال کلاهبرداری‌های اینترنتی از جمله دلایلی بود که برای افزایش اضطراب در مخاطبین در این یادداشت برشمرده شد. به نظر می‌رسد عدم اعتماد و افزایش روحیه انتقادی در برابر اخباری که منتشر می‌شود، عدم انتشار اطلاعات شخصی در فضای مجازی و رعایت اصول امنیتی در استفاده از اطلاعات اقتصادی و بانکی راه حل‌هایی هستند که می‌توان جهت جلوگیری از ایجاد تشویش و اضطراب در مخاطبین به کار برد.

 

مدیریت شبکه های اجتماعی به دور از استرس

مدیر هاب این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با استفاده از یک پنل کاربری، بتوانید به صورت تیمی و گروهی روی شبکه های اجتماعی خود فعالیت داشته باشید و بازدهی بیشتری بگیرید.

در این صورت بدون هیچ استرسی می توانید به مدیریت همزمان اینستاگرام بپردازید و بیشترین بازدهی را شاهد باشید!

 

استرس شبکه‌ های اجتماعی

نگاه نو بازدید : 16 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

حقایقی درباره یک لیوان آب برای تصفیه آب – در رابطه با تصفیه آب فکر می کنید آبی که از لیوان می خورید فقط «آب» است. این مطلب را بخوانید تا متوجه حقایق عجیب و حتی ترسناکی درباره لیوان آب پیش رویتان شوید.

به گزارش تسنیم ، نشریه علمی پاپیولار ساینس در مطلب جالبی می نویسد : برخلاف آنچه در ظاهر امر پیداست یک لیوان آب تنها آب در خود ندارد و معمولا انبوهی از مخاطرات را برای سلامتی انسان به همراه دارد.

این ماده به طور طبیعی در صخره ها و خاک وجود دارد و دانشمندان میان آن و ابتلا به سرطان ارتباطاتی یافته اند. در تأسیسات تصفیه آب ، این ماده را از آب جدا می کنند اما در مکانهایی که از آب لوله کشی تصفیه شده در تأسیسات استفاده نمی شود امکان راه یافتن آن به بدن وجود دارد.

 

مطالب کامل: حقایقی درباره یک لیوان آب برای تصفیه آب

نگاه نو بازدید : 15 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)

فرض کنید شما با کمک صفحه فرود یا هر روش تبلیغاتی دیگر کاربر را جذب کردید، حالا چگونه میخواهید رابطه میان خود را با او کنترل کنید؟

کسب‌ و کاری که بتواند علاوه بر جذب مشتری جدید، مشتریان قبلی را حفظ کند در مسیر درست پیشرفت قرار دارد اما کسب‌ و کاری که بتواند به‌واسطه مشتریان وفادار خود مشتری جدیدتر پیدا کند پیشتاز بازار است.

هیچ کسب‌ و کاری حتی در اینترنت تنها با تبلیغات، تولید محصول یا ارائه خدمات پیشتاز بازار نخواهد شد. انجام این کار مستلزم به‌کارگیری مجموعه‌ای از ساز و کارهای مدیریتی و استفاده از ابزارهایی مثل Customer Relationship Management یا مدیریت ارتباط با مشتری است که به اختصار CRM نامیده می‌شود.

مدیریت ارتباط با مشتری یک ابزار یا نرم‌افزار بخصوص نیست، بلکه مجمو‌عه‌ای از راهبردهای بازاریابی است که با هدف افزایش سودآوری به وسیله ارتباط با مشتریان بالفعل و بالقوه، فعالیت می‌کند. وقتی در بین علاقه‌مندان تجارت الکترونیک از حسابداری صحبت کنید، در ذهن بسیاری از آن ها اول نرم‌افزارهای حسابداری تداعی می‌شود تا دانش حسابداری!

علت این تداعی تاثیر عمیق و قدرتمند فناوری اطلاعات در ساختن ابزارهایی است که عموم افراد را قادر می‌سازد دستاوردهای یک دانش را مستقیما در کسب‌ و کار و حتی زندگی خود احساس کنند.

اگر چه چنین رویکردی ترکیبی از نتایج مثبت و منفی را به‌همراه دارد اما جالب هست که بدانید مدیریت ارتباط با مشتری هم مثل حسابداری از پیشینه‌ای با قدمت تجارت برخوردار است، بعدها این پیشیه بخشی دانش بازاریابی شد و امروز تبدیل به ابزارهایی شده که به کسب‌ و کارها کمک می‌کند بهتر و سریعتر از قبل سودآور باشند. با سایتچین همراه باشید!

CRM دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

پس CRM به کمک ابزارهای فناوری به کسب‌ و کار اینترنتی شما کمک می‌کند بهتر و بیشتر از قبل مشتری جذب کند، مشتری حفظ کند و در نتیجه سودآور باشد. یک نرم‌افزار خوب حسابداری تاثیر دانش مدیریت منابع مالی را مستقیما به قلب کسب‌ و کار شما می‌آورد، یک برنامه خوب CRM هم توانایی بهره‌برداری آگاهانه از اطلاعات مشتریان را در اختیار شما قرار خواهد داد بدون این که نیاز باشد یک مشاور ارشد بازاریابی در کنار دست شما نشسته باشد.

از نظر من فایده‌ای که CRM برای یک کسب‌ و کار اینترنتی خواهد داشت به مراتب مهم‌تر از پرداختن به تاریخچه یا معرفی پیشگامان این تکینیک است، اگر شما قبل از استفاده از هر چیز دوست دارید تاریخچه آن را بدانید ویکی‌پدیا برای همین کار است.

مهم‌ترین کاری که یک برنامه CRM برای کسب‌ و کار شما انجام می‌دهد این است که نسبت به، مشکلات، انتظارات، شکایات و تجربیات مشتریان اطلاعات دقیق‌تری داشته باشید، در نتیجه محصول یا خدمات شما تطابق بیشتری با نیاز مشتری پیدا خواهد کرد.


مدیریت ارتباط با مشتری در کسب‌ و کارهای اینترنتی

نگاه نو بازدید : 15 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)

معرفی معرفی برندهای فن کویل ایرانی می تواند شما را در خرید بهتر یاری کند! کشور ما سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه تولید تجهیزات سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع (HAVC) دارد و دلیل آن شروع روند صنعتی شدن سریع کشور در آغاز دهه ۳۰ و نیاز به تأمین تجهیزات HAVC برای مراکز صنعتی بود. در سایه این نیاز و به لطف روابط تجاری و علمی خوب کشور ما با کشورهای توسعه یافته در آن سال ها، شرکت هایی بزرگ مثل ساراول، فناوری های لازم برای تولید دستگاه هایی مثل هواساز و فن کویل ها را وارد کشور کردند.

پس از انقلاب سال ۵۷ و به دنبال آن، جنگ هشت ساله، رشد صنعتی کشور برای مدتی طولانی متوقف و در دور جدید رشد صنعتی ایران، ارتباط پژوهش و صنعت بسیار کمرنگ تر شد و صنایع تولید تجهیزات سرمایشی از فناوری های به روز دنیا عقب افتادند و نتوانستند در ساخت تجهیزات سرمایشی و گرمایشی پیشرفته تر مثل اسپلیت ها به توفیق چندانی برسند و تمرکز خود را روی ساخت تجهیزاتی مثل فن کویل ها قرار دادند که نیاز به فناروی های ساده تری دارند.

در این مقاله می خواهیم ضمن مروری بر نحوه کار فن کویل ها و انواع آن ها، شما را با ویژگی های فن کویل های ایرانی آشنا کرده و برندهای مختلف سازنده فن کویل در ایران را به شما معرفی کنیم. با سرما مارکت همراه باشید.

مروری بر نحوه کار فن کویل ها

دستگاه های فن کویل از ساده ترین دستگاه های سرمایشی و گرمایشی می باشند که با استفاده از آب گرم و آب سرد، گرمایش و سرمایش ساختمان ها را تأمین می کنند. هرچند که بعضی از این دستگاه ها دارای هیتر الکتریکی هستند و برای انجام عمل حرارتی نیازی به آب گرم ندارند.

فن کویل ها دارای یک بدنه هستند که تمامی قطعات دیگر درون آن قرار دارند. این بدنه دارای دریچه های ورودی و خروجی هوا است. دریچه ورودی هوا ممکن است دارای فیلتر باشد. داخل این بدنه یک مبدل حرارتی یا کویل نصب می شود که لوله های آب ورودی و خروجی فن کویل به آن متصل می شوند و با عبور آب از درون این قطعه که معمولا از جنس فلزات دارای رسانایی بالا مثل مس و آلومینیوم است، تبادل حرارتی بین هوایی که با کویل در تماس است، و آبی که درون آن جریان دارد، انجام می شود.

معرفی برندهای فن کویل ایرانی

نگاه نو بازدید : 16 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

زمانی که من برای اولین بار کلمه «صفحه فرود» را شنیدم، تصور کردم که همه صفحات وب در اصل صفحات فرود هستند (زیرا وارد تمام صفحات می‌شویم)، درست است؟ اشتباه است! برای اینکه یک صفحه در دسته‌بندی «صفحات فرود» قرار گیرد، باید از یک صفحه دیگر توسط لینک دعوت به آن صفحه وارد شویم. فرقی نمی‌کند که این صفحه هر مدل از آگهی تبلیغاتی گوگل باشد (جستجو، نمایش و غیره)، یک تبلیغات باهزینه در فیس‌بوک، اینستاگرام و غیره، یا یک تبلیغات ایمیلی باشد.

برای اینکه یک صفحه به معنای واقعی در دنیای بازاریابی در دسته صفحات فرود طبقه‌بندی شود، باید انتقالاتی صورت پذیرد که باعث شود آن شخص وارد یک صفحه جدید دیگر شود. Unbounce این موضوع را به زیبایی بیان می‌کند: «در بازاریابی دیجیتال، یک صفحه فرود در اصل یک صفحه وب مستقل است که بطور خاص برای اهداف بازاریابی یا کمپین تبلیغاتی ایجاد شده است».

اگر لندینگ پیج تبلیغاتی جذاب ندارید، پس طبیعتاً نرخ تبدیلات شما هم بالا نیست. در ادامه به ۱۰ لندینگ پیج جذاب اشاره شده است که می‌توانید از آن ها الهام بگیرید و نرخ تبدیلات خود را افزایش دهید. با سایتچین همراه باشید!

 

مشاهده مطلب کامل: ده نمونه لندینگ پیج

نگاه نو بازدید : 12 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)

پیدا کردن ایده‌های کارآمد برای طراحی صفحه فرود که نرخ تبدیل (کاربر به مشتری) بیشتری را برای ما به همراه داشته باشد، سخت‌تر چیزی است که به نظر می رسد.

تغییرات کوچک، اصولاً نتایج کوچکی را به دنبال دارد، پس اگر به دنبال ایجاد تغییرات بزرگ هستید، باید در مورد صفحه‌ فرود خود، به‌طور اساسی تجدیدنظر کنید. در این مقاله ایده‌ هایی را، که به شما کمک می کند صفحه‌ هدفی کارآمد و متناسب با نیازهایتان طراحی کنید، با شما در میان می‌گذاریم.

اولین پیشنهاد ما برای طراحی یک صفحه‌ فرود موفق، این است که پروسه‌ای را ترتیب دهید که کاربر با یک کلیک بتواند در آن ثبت‌نام کند. با سایتچین همراه باشید!

با محتوای کپی خداحافظی کنید

استفاده نکردن از هیچ محتوای کپی شده‌ای در هیچ کجای صفحه‌ فرود، کار مشکلی به نظر می رسد. یک‌راه حل هوشمندانه، استفاده از تصاویر است.

پیام خود را واضح بگویید حتی آن را مجدد تکرار کنید

در زندگی روزمره شاید تکرار، مفهوم چندان خوشایندی نداشته باشد، بااین‌وجود، ارتباط با صفحه فرود تکرار پیام می تواند شیوه‌ی بی‌نظیری برای تأکید روی یک نکته یا ویژگی کلیدی در تجارت شما باشد.

خدمات یا اطلاعاتی را به صورت رایگان کاربر ارائه دهید!

ارائه چیزی باارزش به‌رایگان برای بعضی افراد شک‌برانگیز است، اما انجام این کار بخصوص در یک صفحه‌ فرود می تواند انگیزه‌ی فوق‌العاده‌ای برای کاربران است. این کار در طراحی لندینگ پیج صفحه فرود پزشکی می تواند تاثیر داشته باشد، به این شککل که بهترین مقالات پزشکی را جمع آوری کرده و به آن ها ارائه دهید.

به تعهدات خود پایبند باشید!

قول دادن در موارد مختلف به مخاطبان راهکار قدرتمندی است که باعث می شود ریسک انجام عملکرد پیشنهادی، برای مخاطب پایین بیاید و تعهدات شما باعث می شود که مخاطب در رابطه با همکاری با شما حس امنیت بیشتری داشته باشد و بعضی تردیدها و موانعی که بر سر راه او وجود دارد برطرف شود.

از اعداد و ارقام استفاده کنید

آیا می دانستید، مردم ۴۷۵ برابر بیشتر تمایل دارند که در عملیات نجات یک تصادف هواپیمایی شرکت کنند تا روی یک بنر تبلیغاتی کلیک کنند! ارائه اعداد و ارقام می تواند راهکار بی‌نظیری برای جلب‌توجه مخاطب باشد، پس اضافه کردن یک آمار جذاب در صفحه‌ فرود بسیار به نفع تجارت است.

از ویدئو کلیپ‌ها استفاده کنید

استفاده از یک ویدئو به‌عنوان یک دکمه فراخوان می تواند ابزار مناسبی برای جلب‌توجه بازدیدکننده و ترغیب او به کلیک روی محتوای مربوطه باشد. مدت‌زمان این ویدئو می تواند عاملی تعیین‌کننده باشد . یک‌راهکار هوشمندانه در این زمینه این است که در یک صفحه‌ فرود ویدئویی، با پیشنهاد ثبت‌نام از طریق یک کلیک، پروسه‌ی تبدیل را برای کاربر آسان کنیم.

پرسش و پاسخ راهکاری مؤثر است

تشخیص نیت کاربر برای ورود به سایت شما، هنگام طراحی صفحه‌ فرود، عاملی اساسی است. زمانی که متوجه این نکته شوید که چه چیز کاربر را به‌سوی صفحه‌ فرود شما جذب کرده است، می توانید طی یک اقدام پیشگیرانه، سؤالاتی که امکان دارد برای کاربر پیش بیاید را پاسخ دهید. این موضوع در طراحی لندینگ پیج پزشکی مخاطبین هزاران سوال برای پرسیدن دارند بسیار خوب است و ترافیک زیادی به سایت شما جذب می کند.

از تصاویر اشخاص واقعی استفاده کنید

از آنجایی‌ که استفاده از سرنخ‌های جهت‌دار در صفحه‌ فرود موفقیت‌آمیز است، اضافه کردن تصویر اشخاص واقعی در صفحه‌ فرود هم ارزش امتحان را دارد.

به رنگ‌ها توجه کنید

زمانی که صحبت از صفحه‌ فرود به میان می آید، رنگ‌ها یکی از فاکتورهای اساس برای انتقال پیام است و می تواند اثر زیادی روی موفقیت صفحه فرود داشته باشد.

خالی ماندن بعضی فضاها اشکالی ایجاد نمی کند

بد ترین صفحه های هدف، صفحه هایی بسیار شلوغ می باشند. این سایت‌ها سعی می کنند تا جایی که می توانند اطلاعات مربوط به برند خود را در صفحه‌ فرود جای دهند و آن‌قدر مطالب زیادی را در آن می‌گنجانند که برای خواننده گُنگ و گیج‌کننده می شود. مشخصاً این، آن چیزی نیست که شما به دنبالش هستید.

استفاده از فضای خالی در صفحه‌ فرود، باعث می شود که این صفحه مرتب به نظر آید و توجه و مسیر نگاه‌ ها به‌سوی مطالب و عناصر مهم آن جلب شود.

احساسات مشتریان را برانگیزید!

تحریک احساسات مشتری، یکی از قدرتمند ترین ابزارهایی است که می توانید به‌واسطه‌ی آن بر موثری برند خود بی افزایید.

زمانی که می خواهید پیام واضح و مهم خود را به بیننده انتقال دهید، این روش می تواند بسیار موثر باشد.

در لندینگ پیج خود از نشان‌های اعتماد استفاده کنید.

نشان اعتماد یکی از قدرتمند ترین عناصری است که می توانید از آن در صفحه‌ فرود خود بهره ببرید.

نشان اعتماد انواع مختلفی دارد:

  • لوگوی برندها
  • نشان همکاری
  • نظرات کاربران
  • سفارش و توصیه
  • نشان اعتماد الکترونیک
  • گارانتی و ضمانت

حال به توضیح هر یک از این موارد می‌پردازیم:

لوگوی برندها و نشان‌های همکاری

افزودن لوگوی برندها در صفحه‌ فرود و سایر صفحات، یک روش عالی برای به نمایش گذاشتن متقاضیان معروف کسب‌وکار شماست. بسیاری از سایت‌ها از این روش برای به رخ کشیدن پوشش‌های خبری درباره برند خود استفاده می کنند.

نظرات کاربران و توصیه‌ها

بازاریابی دهان‌به‌دهان یکی از موثر ترین انواع بازاریابی است، بخصوص اگر بسیاری از کاربران تجربه‌ی خریدهای اینترنتی خود را از یک سایت بخصوص در رسانه‌های اجتماعی بازگو کنند. پس اگر از چنین امتیازی برخوردار هستید حتماً از آن در صفحه‌ فرود خود بهره بگیرید.

به‌کارگیری این شیوه میان برندها و سایت‌ها بسیار متداول است. نکته‌ای که دراین‌باره باید به آن توجه کنید، این است که کاربران امروزه بسیار هوشمندانه عمل می کنند و فریب آی‌دی‌های ساختگی و فیک را نمی خورند. نام کاربری باید کامل، و افرادی که از نظرات آن‌ها استفاده می کنید واقعی باشند.

نشان اعتماد الکترونیک

مدت‌ها پیش کاربران اهمیتی به پروتکل‌های امنیتی در فضای مجازی نمی دادند، ولی امروزه با افزایش ورود اطلاعات شخصی به فرم‌ها و سایت‌های مختلف و استفاده از نرم‌افزار Cloud به‌طور مداوم، دیدگاه کاربران دراین‌باره تغییر کرده است و نشان اعتماد الکترونیک روزبه‌روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. پس تلاش کنید این نشان را دریافت و در جایگاه آن قرار دهید تا کاربران با اطمینان خاطر در سایت شما فعالیت کنند.

دکمه‌های فراخوان مختلف را امتحان کنید (لندینگ پیج)

به‌عنوان آخرین ایده برای صفحه‌ فرود در نظر داریم نکاتی درباره آخرین نقطه‌ای که کاربر آن را لمس می کند و یا روی آن کلیک می کند، مطرح کنیم.

استفاده از یک دکمه فراخوان جذاب و خلاقانه به‌جای دکمه‌های روتین و قدیمی، کمک شایانی به تبدیل کاربران در صفحه‌ فرود شما می کند.

امکان دارد چنین فرمتی با صفحه‌ فرود شما هماهنگ نباشد، اما نکته آوردن این مثال در اینجا، این است که تلاش کنید تا حد امکان در طراحی دکمه فراخوان صفحه‌ خود و ترغیب کاربران به انجام عملکرد مطلوب خود، خلاق باشید. ” می خواهم ترافیک خود را افزایش دهم” بسیار خلاقانه‌تر از “ورود” یا “ثبت‌نام” است.

 

برای اخد نمایندگی طراحی وب سایت سایتچین، با ما تماس بگیرید.

ایده برای ساخت صفحه فرود

نگاه نو بازدید : 17 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)

فن کويل یکی از سیستم های سرمایشی و گرمایشی محبوب که به ویژه در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، است. سیستم فن کویل از دو بخش کلی تشکیل می شود:

  1. موتور خانه مرکزی که دارای تجهیزاتی مثل بویلر و چیلر است
  2. یونیت های مجزای فن کویل که در بخش های مختلف ساختمان نصب شده اند.

هر یونیت فن کویل دارای یک بدنه یا کابینت، یک یا چند فن و یک یا چند کویل است. آبی که در موتور خانه گرم یا سرد شده است از درون کویل که معمولا از جنس مس است عبور می کند. کویل ساختاری شبیه به رادیاتور دارد و دارای چندین باله می باشد که آب درون آن باله ها جریان دارد. فن ها هوای درون ساختمان را به درون کابینت فن کویل کشیده و این هوا مجددا به فضای درون ساختمان باز می گردد.  با سرما مارکت همراه باشید.

 

خرید فن کویل - فن کویل چیست؟

نگاه نو بازدید : 16 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

 

کارشناسان دنیای تجارت، حضور موفق در رسانه های اجتماعی مثل آنالیز اینستاگرام رقبا را یکی از شرط های مهم موفقیت برای هر تجارتی می دانند. اینستاگرام هم به عنوان یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی شایع در ایران، نه تنها از این قاعده مستثنی نیست! بلکه با گسترش دایره نفوذ خود در میان گروه بسیار زیادی از کاربران، به یکی از رکن های اصلی موفقیت در بازار هر کسب و کاری تبدیل گردیده است.

با رقابتی شدن دنیای رسانه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، بسیار مهم است که در میان رقبا، به خوبی دیده شوید. برای این هدف باید درک درستی از مخاطبان خود داشته باشید! در نتیجه برای خلق و انتشار محتوایی که مناسب گروه کاربرانتان باشد و آن ها را جذب کند، برنامه تدوین شده و درستی را طراحی و اجرا کنید. باید پیوسته بازخورد محتوا بر کاربر و میزان علاقمندی آن ها را تجزیه و تحلیل نموده! و بتوانید براساس نتایج به دست آمده، بر حسب ضرورت تغییراتی در روش کار خود ایجاد کنید. حس رقابت همان چیزی است که راه موفقیت را هموار می ‌کند.

در این مقاله به شما می گوییم که چگونه رقیب خود را به درستی آنالیز کنید تا از نقاط ضعف و قوت آن ها نهایت بهره را ببرید. بدین سبب تجزیه و تحلیل رقابت در اینستاگرام می تواند باعث پیشرفت کسب وکار شما در شبکه‌ های اجتماعی شود. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که تجزیه و تحلیل رقابت در اینستاگرام چگونه انجام می شود و دارای چه اصولی است؟

آنالیز اینستاگرام رقبا

با طرح این سوال برای پاسخ در ابتدا باید مشخص کنیم رقیب و رقابت به چه معناست؟ با کمی چرخش در اینستاگرام خود، احتمالا با صفحاتی برخورد کرده اید که فعالیتی مشابه کسب و کار شما را داشته اند. این صفحات دقیقا همان رقبای شما هستند! برای موفقیت در کسب و کار خود از این لحظه باید با رقبای خود در اینستاگرام وارد یک رقابت شوید. از این رو باید خود را با تجزیه و تحلیل رقابت در اینستاگرام آماده کنید! منظور از این کار آگاهی از رقبای خود در کسب و کارهای مشابه و همینطور ارزیابی استراتژی آن ها برای توسعه بخشیدن و پیشرفت فضای کاری در شبکه ‌های اجتماعی است. اگر این تجزیه و تحلیل را به درستی انجام دهید! خواهید توانست نقاط ضعف و قوت رقبای اینستاگرامی خود را به دست آورده و از آن ها برای گسترش کسب و کار خود استفاده نمایید.

با مفهوم تجزیه و تحلیل رقابت آشنا شدیم. اما چگونه باید آن را به کار گیریم؟ آسان ترین کار این است گوشی هوشمند خود را بردارید، وارد اینستاگرام شوید و صفحه رقبای خود را جستجو کنید! در این حالت باید کنجکاو باشید و فعالیت رقیب خود را مورد بررسی قرار دهید! اینستاگرام مثل بسیاری از شبکه های اجتماعی، به افراد امکان پردازش اطلاعات را می دهد. که می تواند موثر و عامل موفقیت صفحه شما باشد یا شما را به بی راهه ببرد.

  • شناسایی رقبا در همه شبکه های اجتماعی
  • بررسی نوع و استراتژی محتوا در اینستاگرام
  • بررسی جامعه مخاطب پیج های رقبا در اینستاگرام
  • انجام آنالیز SWOT
  • بررسی میزان تعامل کاربران با اکانت تجاری
  • بررسی تغییرات در گذر زمان

۱. شناسایی رقبا در همه شبکه های اجتماعی

انالیز رقبا در بخش بازاریابی و مدیریت اینستاگرام، یک ارزیابی از نقاط ضعف و قوت رقبای فعلی و بالقوه می‌‎ باشد. تجزیه و تحلیل رقبا در اینستاگرام، امکان شناسایی فرصت‌ها‎ و تهدیدها را فراهم می‌‎ کند. با پیدایش شبکه های اجتماعی و ارتباطی مثل اینترنت و فضای مجازی به راحتی می توان بسیاری از اطلاعات تجارت ها و شرکت ها را به دست آورد. در ادامه همه ی انواع شبکه های اجتماعی را بیان کرده ایم که باید رقبای خود را در آن ها بیابید.

شماری از روش ‌های شناسایی رقبا عبارتند از:

استفاده از گوگل برای آنالیز اینستاگرام رقبا

بعضی از رقبای اینستاگرامی شما امکان دارد علاه بر صفحه اینستاگرام، وب سایت یا وبلاگ تبلیغاتی نیز داشته باشند. برای پیدا کردن آن ها کافیست در گوگل جستجو کنیم. با جستجوی کلید واژه‌های مربوط به کسب و کار خود در گوگل می ‌توانید با بسیاری از شرکت‌های مشابه خود در سراسر دنیا آشنا شده و وارد سایت آن‌ ها بشوید. قطعا می دانید انتخاب نوع کلید واژه‌ها نیز بسیار با اهمیت است. انتخاب تخصصی تر این کلید واژه ها، نتیجه بهتری را برای ما به دنبال خواهد داشت.

همچنین مدیر هاب به عنوان یک  ابزار تحلیل شبکه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند.

استفاده از لیست دنبال شونده‌های مخاطب (Following)

در این قسمت باید اندکی در صفحه کاربران خود در اینستاگرام کنجکاوی به خرج دهید! بررسی کنید او به دنبال چه چیزهایی است؟ کدام صفحات را فالوو می‌ کند؟ شاید کسی که مخاطب شما است، مخاطب رقیب شما هم باشد! به همین دلیل با مراجعه به قسمت دنبال شونده‌ها در پیج مخاطب خود می ‌توانید به انالیز رقبا در اینستاگرام بپردازید!

نوشتن لیست نهایی

به طور حتم با استفاده از دو راهکار گفته شده توانسته‌اید رقبای اینستاگرامی بسیاری را شناسایی کنید. اما با همه آن ها نمی توان با یک روش برخورد کرد. پس بهتر است یک لیست نهایی که شامل پنج یا شش رقیب است را بنویسید و تجزیه و تحلیل رقبا در اینستاگرام را با توجه آن‌ ها انجام دهید.

۲. بررسی نوع و استراتژی محتوا در اینستاگرام

با اهمیت ترین قسمت انالیز رقبا در اینستاگرام، در فضای مجازی مربوط به نوع و استراتژی محتوا می باشد. پست ها و نوع فعالیت صفحه را آنالیز کنید. تعداد کل پست‌هایی که در یک دوره زمانی مشخص منتشر شده‌اند. هدف هر پیج دقیقا چیست؟ چه فرمت های محتوایی استفاده شده است؟ به عنوان مثال متن های طولانی، متن های کوتاه با هدف تبلیغاتی مستقیم، عکس، ویدئو یا انتشار لینک بلاگ یا ترکیب هر کدام می تواند در یک صفحه استفاده شود که هر کدام تاثیرگذاری متفاوتی دارد.

  • Total Likes: تعداد کل لایک های دریافتی در تمام پست‌ها در یک دوره زمانی مشخص.
  • Total comments: تعداد کل نظرات در تمام پست‌ها در یک دوره زمانی مشخص صورت‌ گرفته است.
  • Total interactions: تعداد کل تعاملات (لایک و نظر) در تمام پست‌ها در یک دوره زمانی مشخص.
  • Followers: تعداد کل کاربران اینستاگرام که پس از ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام حضور دارند.
  • Likes per post: تعداد لایک های دریافتی از پست فردی اینستاگرام.
  • Comments per post: تعداد نظرات دریافت‌ شده توسط پست اینستاگرام فردی
  • Change in follower: افزایش یا کاهش تعداد فالوور اینستاگرام یک حساب
  • Percent change in followers: درصد نمایش گرایش هر فرد، در زمان افزایش یا کاهش در فالوور اینستاگرام یک حساب.

بررسی هشتگ ها و موضوعات برای آنالیز اینستاگرام رقبا

مرحله بعدی بررسی هشتگ ها و موضوعات می باشد. معمولا در هر پست از تعدادی هشتگ برای بهتر دیده شدن آن پست استفاده می شود. این موارد ارتباط مستقیمی با مخاطبان و استراتژی محتوای پیج دارد. بهتر است هشتگ های پرتکرار هر پیج را یادداشت کنید تا بتوانید حوزه فعالیت آن صفحه را تشخیص داده و در صورت لزوم از آن ها استفاده کنید. یک تاکتیک جالب دیگر جستجوی # اسم برند و مشاهده ی نتایج است. این کار یک دید خوب از میزان محبوبیت رقیب هایتان به شما می دهد. اگر افراد زیادی # اسم برند را جستجو می کنند این نشان می دهد که شرکت مربوطه توانسته برندسازی در اینستاگرام را به خوبی انجام دهد.

نکته ی آخر، بررسی استراتژی هر پیج است. در واقع باید بررسی کنید که هدف راه اندازی آن صفحه چه بوده است؟ معرفی محصول، تبلیغات، آموزش، اطلاع رسانی، هدایت کاربران به خرید، ترغیب به بازدید از سایت یا تماس تلفنی بعضی از اهداف متداول برندها در شبکه های اجتماعی می باشد. در یک زمان این معیارها مفید هستند، با این حال این معیارهای ساده در کنار هم، می توانند همه تفاوت بین یک کمپین رسانه های اجتماعی را افزایش دهند و آن چیزی است که در خود اینستاگرام نهادینه است.

۳. بررسی جامعه مخاطب پیج های رقبا در اینستاگرام

پس از یافتن و آشنایی با رقبای خود در اینستاگرام، باید درباره آن‌ ها اطلاعات گرد آوری کنید. اما فقط اطلاعاتی که برای ما مهم است! بخشی از این اطلاعات در ادامه مطرح می ‌شود:

  • نوع شبکه اجتماعی
  • تعداد دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام
  • ساعت مطلب گذاشتن در صفحه
  • میزان محبوبیت هر مطلب

۴. انجام آنالیز SWOT

یکی از ابزارهایی که می تواند در این راه به شما کمک کند “تحلیل SWOT ” است. در ابتدا ببینیم تحلیل SWOT چیست؟ تحلیل سوات «SWOT Analysis» یکی از استراتژی های بازاریابی و مدیریتی است! به کسب و کارها کمک می کند، تا با شناخت نقاط ضعف و قوت خود، همچنین شناخت فرصت ها و تهدیدهای موجود، راهکارهای هوشمندانه ای برای رسیدن به موفقیت استفاده کنند.

بررسی میزان تعامل کاربران با اکانت تجاری

بهترین محتوا بدون مخاطب ارزشی ندارند پس در مرحله بعدی آنالیز شبکه های اجتماعی لازم است میزان تعامل کاربران آن صفحه را با محتوای تولید شده تجزیه و تحلیل کنید. تعداد لایک، کامنت یا بازنشر از معیارهای تعامل کاربران با هر پست به حساب می آید. می توانید متوسط این ارقام را با بررسی ۱۰ الی ۳۰ فعالیت گذشته هر صفحه محاسبه کنید.

پس از محاسبه متوسط این ارقام، به شما اطلاعات به شدت کاربردی را ارائه می دهد. در هنگام بررسی خود، سه پست یا فعالیتی که بیشترین میزان تعامل را داشته اند یادداشت کنید. سپس تمام فعالیت های مرحله قبل (نوع محتوا) را به صورت اختصاصی برای این سه پست انجام دهید! این تحلیل به شما کمک می کند متوجه شوید! که کدام فرمت محتوایی برای مخاطبان آن صفحه جذاب بوده، چه محتوایی (آموزشی، تبلیغاتی و غیره) تعامل بیشتری را به همراه داشته است. و در نهایت چه زمانی بهترین فرصت برای انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی می باشد.

۵. بررسی تغییرات در گذر زمان

تا به اینجا کار تحلیلی که انجام شد شبیه به یک تصویر از یک لحظه بود. اما اکنون می خواهیم یک فیلم ببینیم! بسیار حائز اهمیت است تا تعامل و استراتژی و فرمت محتوایی را در گذر زمان بررسی کنید. تغییرات را یادداشت کنید که چه فعالیت هایی نتیجه مثبت و چه فعالیت هایی باعث کاهش تعامل کاربران شده است. همه ی این اطلاعات بعدها در تدوین استراتژی شبکه های مجازی برای کسب و کار خودتان به کمک شما می آیند تا دیگر نیاز نباشد اشتباهات دیگران را تکرار کنید.

نکات طلایی برای آنالیز اینستاگرام رقبا

ایده بگیرید اما کپی نکنید

برای گسترش کسب و کار خود در اینستاگرام به کپی کردن ایده ‌های دیگران فکر نکنید! شما با تجزیه و تحلیل رقبای اینستاگرامی خود متوجه توانایی آن ها و همچنین نقاط ضعف آن ها شدید. پیشنهاد ما این است که از خصوصیت ‌های مثبت رقیب خود ایده بگیرید و سعی کنید آن ها را به صورت متفاوت در کسب و کار خود اجرا کنید.

از تعصبات دوری کنید

اگر می ‌خواهید نتیجه ی مطلوبی از تجزیه و تحلیل رقابت در اینستاگرام به دست آورید، از جانبداری و تعصب روی کسب و کار خود دوری کنید. این را بدانید که مقاومت در برابر نتایج به دست آمده از تجزیه و تحلیل ها منتهی به پیشرفت شما نخواهد شد.

به دنبال انجام کارهای شگفت انگیز باشید

دلیل پیشرفت بعضی از رقیب های شما در اینستاگرام، انجام فعالیت ها و ایده ‌های نامتداول است. در نتیجه متفاوت باشید تا مشتریان نیز عکس العمل نشان دهند! در این صورت مطالب شما بارها و بارها در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده و تعداد مخاطب ها افزایش پیدا می‌ کند.

سازمان یافته فعالیت کنید

شما در راه تجزیه و تحلیل رقابت در اینستاگرام با تعداد بسیاری از اطلاعات رو به رو خواهید شد. اما جای نگرانی نیست! تلاش کنید منظم بوده و اطلاعات به دست آمده را به درستی طبقه بندی و سرو سامان دهید.

فرصت ها و تهدید ها را شناسایی کنید

پس از اطلاع از استراتژی رقبا، بررسی میزان عملکرد آن ها بینش بسیار خوبی در خصوص موفقیت یا شکست آن استراتژی ها به شما می دهد. اینکه آیا یک گروه مشتری مشترک را هدف قرار داده اند؟ محصول یا سرویس خاصی را به مشتری ارائه می دهند یا بر روی قیمت متمرکز هستند؟ این موارد می تواند فرصت های پیش روی شما را مشخص کند و تا حدودی راهنمای شما برای فعالیت در شبکه های اجتماعی باشد.

نقاط ضعف را برای آنالیز اینستاگرام رقبا بشناسید!

بعضی از کسب و کارهای اینستاگرامی ممکن است در سرازیری فرو پاشی قرار گرفته باشند. این کسب و کار‌ ها نیز گزینه مناسبی برای تجزیه و تحلیل رقابت در اینستاگرام خواهند بود. پس آنالیز آن ها را از دست ندهید! ارائه ی خدمات بد به مشتری، غلطهای املایی در محتواها، تبلیغات بیش از اندازه در اینستاگرام و یا استوری های نا مربوط می ‌تواند! بعضی از نقاط ضعف این کسب و کارها باشد. اگر می خواهید یک  ابزار تحلیل اینستاگرام مورد اعتماد داشته باشید در مدیر هاب ثبت نام کنید!

امید خود را از دست ندهید

برای داشتن یک کسب و کار موفق در بستر شبکه های اجتماعی باید تلاش‌ و کوشش های فراوانی را انجام دهید. آنالیز اینستاگرام رقبا کار آسانی نخواهد بود! پس ابداً امید خود را از دست ندهید و با انگیزه به سوی موفقیت حرکت کنید!

 

آنالیز اینستاگرام رقبا

نگاه نو بازدید : 15 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

اگر از استانداردهای خرید هواساز با خبر باشید، قطعا خرید خوبی خواهید داشت. دستگاه های هواساز به منظور تهویه مطبوع فضاهای سربسته مورد استفاده می گیرند. این دستگاه ها همانند فن کویل ها هستند، با این تفاوت که هوای تازه را نیز وارد ساختمان می کنند. از این دستگاه ها عمدتا برای مکان هایی که ازدحام جمعیت زیاد باشد یا برای بیمارستان ها و مکان های دیگری که احتمال آلودگی هوا بالا باشد، استفاده می شود.

هواسازها معمولا دستگاه هایی بزرگ با قیمت های بالا هستند و بنابراین در خرید آن ها باید نهایت دقت را داشته باشید تا متحمل ضررهای مالی سنگین نشوید. در این مقاله از سری مقالات سرمامارکت در رابطه با هواسازها، می خواهیم بعد از معرفی کلی ساز و کار و مزیت های سیستم های هواساز، استانداردهای خرید آن ها را برای شما توضیح دهیم. با سرما مارکت همراه باشید.

هواسازها دستگاه هایی هستند که هوای تازه خارج از ساختمان را گرم یا سرد کرده و پس از فیلتر کردن، آن را به درون ساختمان می دمند. بعضی از هواسازها، رطوبت هوا را نیز تنظیم می کنند. این دستگاه ها باید برای انجام عمل سرمایش و گرمایش به لوله کشی بسته آب سرد و گرم متصل باشند. آب سرد را چیلر و آب گرم را بویلر تأمین می کند.

هواساز برای گرم و سرد کردن هوا، از ساختاری به اسم کویل یا مبدل حرارتی عمل می کنند. کویل دستگاهی است که کار آن، انجام تبادل حرارتی بین دو سیال مختلف، بدون اختلاط آن دو سیال است.

کویل ها دو نوع دارند:

  • کویل پوسته-لوله: این نوع کویل شامل دسته از لوله های موازی و با فاصله کم است که درون یک لوله بزرگتر به نام پوسته قرار دارند. فضای درون لوله ها با فضای درون کویل در ارتباط نیست. تمامی لوله ها از یک وردی منشاء گرفته و به یک خروجی ختم می شوند. سیالی که از درون پوسته در جریان است، با عبور از لا به لای لوله ها، با سیالی که درون لوله ها در جریان است تبادل حرارتی انجام می دهد. از این نوع کویل بیشتر در چیلرها و زمانی که هر دو سیال مایع هستند، استفاده می شود.
  • کویل پره-لوله یا فین-تیوب: این نوع کویل برای تبادل حرارتی بین یک سیال گازی و یک سیال مایع انجام می شود و شامل ردیفی از پره های توخالی موازی هم است که از طریق لوله هایی به هم دیگر راه دارند. سیال مایع از درون کویل عبور کرده و سیال گازی با کمک فن هایی از لا به لای پره ها عبور می کند ودر نتیجه تبادل حرارتی بین دو سیال انجام می شود.

کویل ها در هواسازها از نوع پره-لوله هستند. عبور آب گرم یا آب سرد از درون کویل، سبب گرم شدن یا سرد شدن هوا می شود. آبی که سرد تر می شود به بویلر باز می گردد تا گرم تر شود و آبی که گرم تر می شود به چیلر باز می گردد تا سردتر شود. معمولا اکثر هواسازها دارای یک کویل حرارتی و یک کویل برودتی می باشند. دستگاه هواساز مجهز به فن هایی قوی هستند که هوای خارج از ساختمان را از درون فیلتر و لا به لای پره های کویل عبور داده و به درون فضای بسته می دمند.

استانداردهای خرید هواساز

نگاه نو بازدید : 18 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

ادمین چند پیج بودن اصلا کار سختی نیست. برای مدیریت همزمان اینستاگرام راهکارهای بسیاری وجود دارد. کلمه Admin در زبان انگلیسی کوتاه شده کلمه Administrator می باشد. از آنجا که در دنیای IT به وفور از این اصطلاح استفاده می شود، این کلمه به مرور زمان به فرم کوتاه امروزی تغییر کرد و با همین فرم تثبیت شد. حتما شما در منزل یا محل کار خود یک کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ که از سیستم عامل ویندوز یا Mac استفاده می کند، دارید و اصطلاح ادمین، بارها و بارها به گوش شما خورده یا آن را در قسمت های مختلف ویندوز یا مثلا Ubuntu دیده اید. در اصل هر شخصی که کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت دارد، به شکلی یک ادمین به حساب می آید.

احتمالا یک سایت با عظمت اینستا، چندین Webmaster دارد و نمی توان به این سوال که ادمین اینستاگرام کیست، پاسخ دقیق و مناسبی داد. پس اصطلاح صحیح چیست؟ همانگونه که می دانید بیش از یک میلیارد حساب کاربری در این شبکه اجتماعی وجود دارد. هر حساب کاربری را یک پروفایل یا اکانت می گویند که هر پروفایل، حساب کاربری یا اکانت، یک پیج اینستاگرام بحساب می آید. بجای طرح سوال با عنوان “ادمین اینستاگرام کیست” یا “ادمین اینستاگرام چیست”، باید سوال خود را به: ادمین پیج اینستاگرام کیست یا چیست؟ تغییر دهید تا پاسخ مناسب آن را به دست آورید!

ادمین پیج (Instagram Page Administrator)

هر پروفایل، یک پیج یا صفحه منحصر به فرد در این رسانه اجتماعی محسوب می شود. تفاوتی نمی کند که پروفایل عمومی یا Public باشد یا خصوصی (Private). در هر دو حالت یک پروفایل اینستا، یک پیج منحصر به فرد یا Unique است. بدون محدودیت سنی، هر شخصی که در تلفن هوشمند خود نسخه Android یا IOS اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کرده باشد، می تواند اقدام به ساخت یک پیج اینستا کند. ناشناس یا سرشناس، برای اینستا تفاوتی ندارد. بجز چند تفاوت جزئی که بین پروفایل چهره های مردمی و سلبریتی با پروفایل های کاربران عادی وجود دارد، همه به یک شکل می توانند از امکانات این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

در فیلم هایی که زندگی افراد با Life Style (سبک زندگی) متفاوت نسبت به افراد عادی جامعه (بیزنس من ها و افراد مشهور) را به تصویر می کشند، مشاهده کرده اید که این افراد اغلب کارهای خود را به افرادی که مورد اعتمادشان هستند واگذار می کنند. در اصل این افراد را بعنوان مدیر بخشی از کسب و کار یا حرفه خود در نظر می گیرند تا بدلیل مشغله زیاد، بتوانند همه جوانب کسب و کار یا حرفه خود را تحت کنترل خود داشته باشند. هنرپیشه ها، کسب و کارها، افراد مشهور و در کل صاحبان پیج هایی که به دلیل مشغله زیاد قادر به مدیریت پیج اینستاگرام خود نیستند، از افرادی که مورد اعتمادشان است، بعنوان ادمین پیج خود استفاده می کنند.

وظایف ادمین پیج اینستاگرام

مهم ترین نکته ای که می تواند به درک بهتر کلمه ادمین در اینستاگرام کمک کند، اطلاع از وظایف ادمین پیج اینستاگرام است. تا اینجا متوجه شدیم که کلمه Admin به معنای مدیر، و ادمین اینستاگرام یعنی شخصی که یک پیج در این شبکه اجتماعی را مدیریت می کند.

  • استوری بگذارید
  • عکس و فیلم منتشر کنید
  • در کانال IGTV خود، فیلم های بیشتر از ۱ دقیقه آپلود کنید
  • اگر کامنت پست شما فعال باشد، به کامنت ها پاسخ دهید
  • با استفاده از روش های مختلف تعداد فالوور های خود را افزایش دهید (مثل خرید فالوور )
  • و …

وظایف ادمین یک پیج در اینستاگرام نیز دقیقا مشابه اقداماتی است که شما در زمینه توسعه پیج اینستای خودتان انجام می دهید. شاید زمانی برسد که پیج شما نیز نیاز به Admin داشته باشد.

وظایف ادمین در یک نگاه کلی

  • آپلود و انتشار محتوا شامل عکس و ویدیو به صورت منظم
  • نوشتن کپشن یا متن متناسب با محتوای آپلود شده
  • پاسخ به دایرکت هایی که توسط فالوور های یک پیج یا حتی افرادی که پیج را دنبال نمی کنند، ارسال شده
  • پاسخ به کامنت های پست ها
  • حذف کامنت های توهین آمیز و دور از ادب
  • گذاشتن استوری
  • پاسخ به واکنش ها به استوری
  • افزایش لایک پست ها
  • افزایش بازدید (View) ویدیوها (پست اینستاگرام) و آشنایی با روش های مختلف افزایش ویو (مثل خرید بازدید پست )
  • افزایش فالوور واقعی
  • حفظ امنیت پیج و جلوگیری از هک شدن آن
  • پویا نمودن پروفایل (تغییرات دوره ای در متن بایو و تصویر پروفایل)
  • تسلط نسبی به نرم افزار های گرافیکی مثل Photoshop و illustrator
  • افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام (Engagement Rate Optimization)
  • آشنایی با روش های مختلف تبلیغات در اینستا
  • تسلط نسبی به زبان انگلیسی
  • خلاقیت در ایجاد محتوا
  • و …

عمده وظایف ادمین پیج اینستاگرام می باشد. توجه داشته باشید که میزان حقوق یک ادمین را تعداد قابلیت های فرد مدیر تعیین می کند. ممکن است یک صاحب پیج همه موارد فوق را نیاز نداشته باشد و در مقابل پیجی دیگر نیاز به ادمین با همه قابلیت های مذکور را داشته باشد. تا اینجا با

  • مفهوم کلمه ادمین
  • ماهیت ادمین پیج اینستا
  • وظایف مدیر پیج

چگونگی ادمین چند پیج بودن و مدیریت این وضعیت

هر تخصصی نیاز به تمرکز دارد. تمرکز است که تخصص می آورد. چگونگی ادمین شدن و مدیریت همزمان چند اکانت اینستاگرام نیز نیاز به تمرکز دارد چون قرار است به تخصص شما تبدیل شود.

برای ادمین شدن برداشتن قدم های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

  1. به اپلیکیشن اینستاگرام و همه قابلیت های آن مسلط شوید.
  2. کار با این شبکه اجتماعی از طریق وبسایت اینستا را فرا بگیرید.
  3. با نحوه عملکرد پلتفرم مدیر هاب آشنا شوید.
  4. با روش های مختلف افزایش فالوور آشنا و از همه آن ها استفاده کنید.
  5. با هشتگ و کاربرد آن و نحوه استفاده از هشتگ ها همچنین انواع هشتگ آشنا شوید.
  6. کپشن های پست پیج هایی که متعلق به بلاگرها هستند را رصد کنید تا ایده های بکری به دست بیاورید.
  7. استوری اینستاگرام را درک کنید.
  8. با یک نرم افزار گرافیکی مثل Photoshop یا Illustrator کار کنید و به آن تسلط نسبی پیدا کنید.
  9. در سطح اینترنت مقالات زیادی به انگلیسی و فارسی در زمینه اینستاگرام وجود دارد. از آن ها به رایگان بهره ببرید. پیشنهاد می کنیم از منابع انگلیسی استفاده کنید.
  10. پیج های خلاق را فالو کنید تا همیشه برگ جدید برای کارفرمای خود رو کنید.
  11. افراد حرفه ای کار خود را با کپی برداری شروع کرده اند. شما هم در ابتدای راه ایده های خلاقانه را کپی کنید. ایرادی ندارد.
  12. انواع پروفایل را بخوبی بشناسید.
  13. از ابزار آمارگیر اینستاگرام حداکثر استفاده را بکنید.

 

 

اگر ادمین چند پیج بودن را انتخاب کرده اید، می توانید در مدیر هاب ثبت نام کنید و به صورت حرفه ای از همه ابزارهای مهم برای مدیریت چند پیج به صورت همزمان استفاده کنید.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 427
  • بازدید سال : 1,762
  • بازدید کلی : 3,224